Kursplan

Modul 1. Prinsipper for objektorientering

    Lage modeller Klasser og objekter Innkapsling, spesialisering og polymorfisme

Modul 2. Designe applikasjoner med UML

    Hva er UML UML-diagrammer Use Case Diagrammer Klassediagrammer Interaksjonsdiagrammer

Modul 3. Komme i gang med C#

    C# og .Net C#-språket Visual Studio IDE

Modul 4. C# Grunnleggende språk

    Datatyper Variabler Konstanter Strings Statements Expressioner

Modul 5. Forgrening

    Betingede forgreningsuttalelser Ubetingede forgreningsutsagn Løkker

Modul 6. Operatører

    Oppdrag Mathematical operatører Øk og reduksjon Relasjonell

Modul 7. Klasser og objekter

    Definere klasser Konstruktører Statiske og instansmedlemmer Ødelegge objekter

Modul 8. Innsidemetoder

    Overbelastningsmetoder Innkapsling av data med egenskaper Returnerer flere verdier

Modul 9. Debugging

    Angi et bruddpunkt Anropsstakken

Modul 10. Arv og polymorfisme

    Spesialisering og generalisering Arv Polymorfisme Abstrakte og forseglede klasser Rotklassen: objekt Boksing og unboxing typer

Modul 11. Operatør Overbelastning

    Bruke operatørnøkkelordet Opprette nyttige operatører Logiske par konverteringsoperatører

Modul 12. Strukturer

    Definere en struktur

Modul 13. Grensesnitt

    Implementering og grensesnitt Implementering av mer enn ett grensesnitt Casting til et grensesnitt Utvide og grensesnitt

Modul 14. Matriser

    Erklære arrays Flerdimensjonale arrays System.Array Indexers

Modul 15. Samlingsgrensesnitt og typer

    Samlingsgrensesnittet Array viser køer og stabler

Modul 16. Strenger

    Lage strenger Manipulere strenger StringBuilder-klassen

Modul 17. Unntak for kast og fangst

    throw-setningen try and catch-setningen Hvordan kallestakken fungerer Exception class metoder og egenskaper

Modul 18. Delegater og arrangementer

    Delegater arrangementer

Modul 19. Generikk

    Generikk: A Primer Parametrisering etter datatype System.Collections.Generics klasse

Krav

Før du deltar på dette kurset, må studentene ha kompetanse på følgende områder:

  • Kjennskap til og komfort med grunnleggende operativsystemfunksjoner som filmanipulering.
  • Forståelse av det grunnleggende innen strukturert programmering, inkludert konsepter som flytkontroll, variabler og parametere og funksjonskall.
  • Minst 3 måneders erfaring med å utvikle applikasjoner i enten et grafisk eller ikke-grafisk miljø, eller tilsvarende kunnskap.

Erfaring med objektorientert programmering og konsepter er ikke nødvendig.

 35 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (11)

Relaterte kurs

Related Categories