Kursplan
Modul 1. Prinsipper for objektorientering
- Lage modeller Klasser og objekter Innkapsling, spesialisering og polymorfisme
Modul 2. Designe applikasjoner med UML
- Hva er UML UML-diagrammer Use Case Diagrammer Klassediagrammer Interaksjonsdiagrammer
Modul 3. Komme i gang med C#
- C# og .Net C#-språket Visual Studio IDE
Modul 4. C# Grunnleggende språk
- Datatyper Variabler Konstanter Strings Statements Expressioner
Modul 5. Forgrening
- Betingede forgreningsuttalelser Ubetingede forgreningsutsagn Løkker
Modul 6. Operatører
- Oppdrag Mathematical operatører Øk og reduksjon Relasjonell
Modul 7. Klasser og objekter
- Definere klasser Konstruktører Statiske og instansmedlemmer Ødelegge objekter
Modul 8. Innsidemetoder
- Overbelastningsmetoder Innkapsling av data med egenskaper Returnerer flere verdier
Modul 9. Debugging
- Angi et bruddpunkt Anropsstakken
Modul 10. Arv og polymorfisme
- Spesialisering og generalisering Arv Polymorfisme Abstrakte og forseglede klasser Rotklassen: objekt Boksing og unboxing typer
Modul 11. Operatør Overbelastning
- Bruke operatørnøkkelordet Opprette nyttige operatører Logiske par konverteringsoperatører
Modul 12. Strukturer
- Definere en struktur
Modul 13. Grensesnitt
- Implementering og grensesnitt Implementering av mer enn ett grensesnitt Casting til et grensesnitt Utvide og grensesnitt
Modul 14. Matriser
- Erklære arrays Flerdimensjonale arrays System.Array Indexers
Modul 15. Samlingsgrensesnitt og typer
- Samlingsgrensesnittet Array viser køer og stabler
Modul 16. Strenger
- Lage strenger Manipulere strenger StringBuilder-klassen
Modul 17. Unntak for kast og fangst
- throw-setningen try and catch-setningen Hvordan kallestakken fungerer Exception class metoder og egenskaper
Modul 18. Delegater og arrangementer
- Delegater arrangementer
Modul 19. Generikk
- Generikk: A Primer Parametrisering etter datatype System.Collections.Generics klasse
Krav
Før du deltar på dette kurset, må studentene ha kompetanse på følgende områder:
- Kjennskap til og komfort med grunnleggende operativsystemfunksjoner som filmanipulering.
- Forståelse av det grunnleggende innen strukturert programmering, inkludert konsepter som flytkontroll, variabler og parametere og funksjonskall.
- Minst 3 måneders erfaring med å utvikle applikasjoner i enten et grafisk eller ikke-grafisk miljø, eller tilsvarende kunnskap.
Erfaring med objektorientert programmering og konsepter er ikke nødvendig.
Testimonials (1)
Skreddersydd til våre behov
Rafal - Haleon
Kurs - C#.Net
Machine Translated