Kursplan

    Gjennomgå og beskrive en prosess fra start til slutt fra første kontakt med klient til slutt på prosess i back-office
Definere nøkkelindikatorer for å måle prosessytelsen hvordan definere de mest relevante indikatorene
  • hvordan måle disse indikatorene osv.
  • Identifisere områder for forbedring på prosessen hvordan identifisere disse forbedringene
  • hva du skal fokusere på
  • hva du bør unngå osv.
  • Foreslå anbefalinger for å forbedre prosessen hvilken type anbefalinger
  • hvordan du skriver dem
  • hvordan sikre driftsanbefalinger mv.
  • Overvåke forbedringer som styringsstruktur for å overvåke prosessforbedringer
  • hvor ofte
  • hvilken type rapportering osv.
  •  21 timer

    Antall deltakere



    Price per participant

    Testimonials (1)

    Relaterte kurs

    Fintech: A Practical Introduction for Managers

    14 timer

    Matlab for Prescriptive Analytics

    14 timer

    Model Based Development for Embedded Systems

    21 timer

    Requirements Analysis

    21 timer

    Software Engineering, Requirements Engineering and Testing

    63 timer

    Related Categories