Utforsk kursetilsynet
Formell etikette i hotellbransjen
14 timerKundeservice-strategi
21 timerCustomer Care Academy
28 timerInnflytelse i Handling
14 timerSist oppdatert:
Referanser (2)
Måten informasjonen ble presentert på.
TAIATU CRISTI IONUT
Kurs - Customer Care Academy
Maskinoversatt
tempoet, informasjonen som gis. måten det undervises med teori og praksisfall, oppgavesedler, øvelser mv.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs - Influence in Action
Maskinoversatt
Kommende kurs
Rådgivning
Person To Person Skills Rådgivning
Nettbasert Person To Person Skills-opplæring, Nettbaserte Person To Person Skills-opplæringskurs, Helgekurs online i Person To Person Skills, Kveldsopplæring online i Person To Person Skills, Nettbasert Person To Person Skills-opplæring ledet av instruktør, Online Person To Person Skills trener, Online helg Person To Person Skills opplæring, Online Person To Person Skills på stedet, Online Person To Person Skills opplæring, Online Person To Person Skills klasser, Online Person To Person Skills instruktør, Online Person To Person Skills én-til-én opplæring, Online instruktørledet Person To Person Skills opplæring, Online kveld Person To Person Skills kurs, Online Person To Person Skills coaching, Online Person To Person Skills bootcamp, Online Person To Person Skills private kurs