Kursplan

Introduksjon

Salg og Marketing Fundamentals

    Grunnleggende om salg Hva er krysssalg? Hva er mersalg? Oversikt over salgsmarkedsføring

Salgsteknikker og strategier

    Kryss- og mersalgsstrategier Lage et krysssalgsnett Produktmodeller Markov-kjeden Klynge- og markedskurvanalyse Kryss- og mersalgsteknikker

E-handel Marketing

    Kryss- og mersalg i appen Email markedsføring Visuell handel E-handelskonverteringsrevisjon

Database Marketing

    Database markedsføring vs. relasjonsmarkedsføring Konkurransefortrinn Informasjons- og kunnskapsstyring Database markedsføringsverktøy og beste praksis

Kunderelasjon og livstidsverdi

    Kundeoppfattet verdi og verdianalyse Verdiforslagsutvikling Marketing trakt Bygge kundelojalitet Produktlønnsomhetsanalyse Kundens levetidsverdi Håndtere churn Utvikling av lojalitetsprogram

Marketing Forskning

    Typer forskningsprosesser og metoder Ulike markedsforskningskilder Salgsinformasjonssystem og markedsinformasjonssystem Marketing kommunikasjon, kampanjer og arrangementer Administrere digital kommunikasjon

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende kunnskap om salg og markedsføring

Publikum

  • Marketing fagfolk
  • Entreprenører
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories