Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
Salg og Marketing Fundamentals
- Grunnleggende om salg Hva er krysssalg? Hva er mersalg? Oversikt over salgsmarkedsføring
Salgsteknikker og strategier
- Kryss- og mersalgsstrategier Lage et krysssalgsnett Produktmodeller Markov-kjeden Klynge- og markedskurvanalyse Kryss- og mersalgsteknikker
E-handel Marketing
- Kryss- og mersalg i appen Email markedsføring Visuell handel E-handelskonverteringsrevisjon
Database Marketing
- Database markedsføring vs. relasjonsmarkedsføring Konkurransefortrinn Informasjons- og kunnskapsstyring Database markedsføringsverktøy og beste praksis
Kunderelasjon og livstidsverdi
- Kundeoppfattet verdi og verdianalyse Verdiforslagsutvikling Marketing trakt Bygge kundelojalitet Produktlønnsomhetsanalyse Kundens levetidsverdi Håndtere churn Utvikling av lojalitetsprogram
Marketing Forskning
- Typer forskningsprosesser og metoder Ulike markedsforskningskilder Salgsinformasjonssystem og markedsinformasjonssystem Marketing kommunikasjon, kampanjer og arrangementer Administrere digital kommunikasjon
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om salg og markedsføring
Publikum
- Marketing fagfolk
- Entreprenører
21 timer
Testimonials (2)
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated