Kursplan
- Dag 1 – Prosjektets struktur Management og hvordan det sammenfaller med endringer i levering (kl. 08.00 til 16.00)
Aktivitet | Beskrivelse | Tid |
Avgjørelse og forberedelsesformaliteter | Forberedelse av materiell, avvikling av deltaker, forfriskninger | 8.00–08.30 |
Modul 1: Endring i en organisasjon og hvordan prosjekt Management kan sikre suksess i overgang | En diskusjon om begrepet endring, dets prosesser og innvirkning for både organisasjonen og dens medarbeidere. Det vil også sette tonen på viktigheten av å tilpasse en overgangstankegang for å forbedre tradisjonell prosjektledelsestilnærming. | 8.30–9.30 |
Aktivitet 1: 6 tenkehatter | En engasjerende aktivitet som vil fremheve dynamikken i synspunkter og hvordan det vil påvirke endring. | 9:30–10:00 |
Første pause: 10:00 til 10:15 | ||
Modul 2: Prosjekt Management Grunnleggende del 1 | Basert på konseptet Project Management Body of Knowledge (PMBOK) vil diskusjonen fokusere på følgende:
| 10:15 til 11:30 |
Aktivitet 2: Blindeguiden | En aktivitet som vil vise frem analogien til hvordan en endrings-/prosjektleder vil være en viktig guide for å tillate endringsfremgang i en organisasjon. | 11:30 – 11:45 |
Synteseøkt | Oppsummering og diskusjon om viktigheten av forrige økt | 11:45 til 12:00 |
Lunsj 12:00 til 13:00 | ||
Modul 3: Prosjekt Management Grunnleggende del 2 | Basert på konseptet Project Management Body of Knowledge (PMBOK) vil diskusjonen fokusere på følgende:
| 13:00 -15:00 |
Aktivitet 3: The Vision Storyboard | Grunnleggende anvendelse av planlegging gjennom story boarding-aktiviteter | 14:00 - 15:00 (30 minutters forberedelse, 30 minutter levering) |
2. pause: 15.00–15.15 | ||
Modul 4: Prosjekt- og Governplanlegging | Basert på konseptet Project Management Body of Knowledge (PMBOK) vil diskusjonen fokusere på følgende:
| 15:00 – 15:45 |
Endelig syntese og oppgavelevering | Deltakergrupper vil få en av følgende veiledningselementer for å strukturere en prosjektplan
| 15:45 til 16:00 |
Dag 2 – Presentasjon av prosjekt og Governplan (8:00 AM til 16:00 PM); alle pauser unntatt lunsj vil være en arbeidspause.
Aktivitet | Beskrivelse | Tid |
Sette seg ned og forberedelser |
| 08.00–08.30 |
Levering av aktivitetskurs og diskusjon | 8:30–11:15 | |
Oppsummering av beste praksis og identifiserte utfordringer | 11:15 – 12:00 | |
12:00 til 13:00 - Lunsj | ||
Modul 5: Prosjektimplementering og avslutning | Basert på konseptet Project Management Body of Knowledge (PMBOK) vil diskusjonen fokusere på følgende:
| 13:00 til 15:30 |
Avsluttende aktiviteter og kåring av beste utøvere |
| 15:30 og utover |
Krav
- En forståelse av grunnleggende planlegging, endringsledelse, prognoser og prosjektideer.
- Erfaring med kritisk beslutningstaking, interessentstyring og ressursstyring.
Publikum
- Ledere på mellomnivå som er nye innen prosjektledelse og prosjektinitiering
- Unge fagfolk som har en god del prosjektledelse og gjennomføring i oppdraget.
- Ansatte som skal stå for prosjekt- og produktovergang
Testimonials (7)
Paul var en fantastisk trener. Jeg likte undervisningsstilen hans og leveringstempoet
Adeola
Kurs - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
Machine Translated
Jeg likte pausene og muligheten til å jobbe med jevnaldrende som tok kurset. Jeg likte også den lille gruppen vi hadde, selv om jeg forstår at dette ikke er normen
David - Home Office
Kurs - Professional Scrum Product Owner II
Machine Translated
hans måte å forklare på
adnan - Shams Media City
Kurs - Project Management with Trello
Machine Translated
Jeg likte å kunne ad-hoc utforske ulike løsninger på behovene vi har, så de generelle leksjonene ble enkelt byttet opp til å spesialisere seg for våre behov.
Devin - Curberg.net
Kurs - JIRA for Beginners
Machine Translated
the practical examples
Rosu Mihail - RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE S.R.L.
Kurs - JIRA for Advanced Users
Marek was AWESOME. And I insist... he really was awesome. His level of knowledge, enthusiasm, organisation... he really was well prepared and in-control of the course material. I loved he did demonstrations instead of diagrams... it was a lot more interactive, and we could answer questions related to the situation we were seeing.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Kurs - JIRA for Administrators
Trainer's knowledge of all topics was very good.