Kursplan

Introduksjon til ChatGPT

    Hva er ChatGPT og hvordan fungerer det? Oversikt over ChatGPT for kundeservice

Forbedre kundeinteraksjoner

    Bruke ChatGPT for å gi personalisert kundestøtte Utnytte ChatGPT for effektiv billetthåndtering og problemløsning Implementere ChatGPT for flerspråklig støtte

Utvikler ChatGPT-drevne chatbots

    Utforme samtaleflyter og brukeropplevelser Trene chatbots for å håndtere vanlige kundehenvendelser Integrering av ChatGPT-drevne chatbots i eksisterende kundeservicesystemer

Automatisering og effektivitet

    Automatisering av repeterende oppgaver og forespørsler med ChatGPT Strømlinjeforme arbeidsflyter for kundeservice med ChatGPT Implementering av proaktivt kundeengasjement ved hjelp av ChatGPT

Beste praksis for ChatGPT i kundeservice

    Sikre konsistente og nøyaktige svar med ChatGPT Ta tak i personvern- og sikkerhetshensyn Overvåke og evaluere ChatGPT ytelse og tilbakemeldinger fra kunder

Etisk bruk av ChatGPT i kundeservice

    Unngå skjevheter og fremme inkludering i kundeinteraksjoner Åpenhet og åpenhet ved bruk av ChatGPT-drevne systemer Utforske etiske hensyn og ansvarlig AI-bruk i kundeservice

Fremtidige trender og utviklinger

    Nye fremskritt innen ChatGPT og kundeservice Implikasjoner av AI i fremtiden for kundestøtte Muligheter for innovasjon og vekst i kundeservice med ChatGPT

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende datamaskinerfaring
  • Kjennskap til kundeserviceprinsipper og praksis

Publikum

  • Kundebehandlere
  • Kundestøtteledere
  • Call center agenter
  • Profesjonelle kundeopplevelser
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (3)

Relaterte kurs

Related Categories