Kursplan

Introduksjon til ChatGPT

  • Hva er ChatGPT og hvordan fungerer det?
  • Oversikt over ChatGPT for kundeservice

Forbedring av kundesamhandlinger

  • Bruk av ChatGPT for å gi personlig kundestøtte
  • Utnyttelse av ChatGPT for effektiv behandling av billetter og løsning av problemer
  • Implementering av ChatGPT for flerspråklig støtte

Utvikling av ChatGPT-drevet chatbots

  • Design av samtaleflyter og brukeropplevelser
  • Opplæring av chatbots til å håndtere vanlige kundespørsmål
  • Integrering av ChatGPT-drevet chatbots i eksisterende kundeservicesystemer

Automatisering og effektivitet

  • Automatisering av gjentatte oppgaver og spørsmål med ChatGPT
  • Strømlinjeforbedring av kundeservicearbeidsflyter med ChatGPT
  • Implementering av proaktiv kundesamhandling ved hjelp av ChatGPT

Beste praksiser for ChatGPT i kundeservice

  • Sikring av konsistente og nøyaktige svar med ChatGPT
  • Behandling av privatlivs- og sikkerhetshensyn
  • Overvåking og vurdering av ChatGPT’s ytelse og kundefeedback

Etisk bruk av ChatGPT i kundeservice

  • Unngåelse av fordommer og fremme av inklusivitet i kundesamhandlinger
  • Transparens og åpenhet ved bruk av ChatGPT-drevet systemer
  • Utforskning av etiske hensyn og ansvarlig bruk av kunstig intelligens i kundeservice

Fremtidige trender og utviklinger

  • Framvekstende fremskritt i ChatGPT og kundeservice
  • Implikasjoner av kunstig intelligens i fremtiden for kundestøtte
  • Muligheter for innovasjon og vekst i kundeservice med ChatGPT

Oppsummering og neste skritt

Krav

  • Grunnleggende datamaskin erfaring
  • Kjennskap med prinsipper og praksis innen kundeservice

Målgruppe

  • Kundeservicerepresentanter
  • Kundeservicemanagere
  • Operatører i callcenter
  • Fagfolk innen kundens opplevelse
 14 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (5)

Upcoming Courses

Related Categories