Kursplan
Introduksjon til Monday.com
- Oversikt over Monday.com
- Nøkkelfunksjoner og moduler (WorkManagement, CRM og WorkForms)
- Tilpasse mandag for ulike driftsområder (salg, markedsføring, HR, prosjektledelse, etc.)
- Forstå mandagens grensesnitt: tavler, elementer og kolonner
Automatisering av Databaseer og arbeidsflyter
- Overgang fra manuelle til automatiserte databaser
- Byggetavler for sporing av data på tvers av ulike avdelinger
- Tilpasse kolonner for spesifikke forretningsbehov (salg, prosjektsporing, HR)
- Automatisering av datainntasting og oppdateringer
- Bruke automatisering for å håndtere repeterende oppgaver (f.eks. e-postoppfølging, oppgaveoppdrag)
- Praktisk øvelse: sette opp et styre for avdelingsspesifikk sporing (f.eks. prosjektledelse, salgspipeline)
Integrering av WhatsApp via ekstern API
- Introduksjon til eksterne API-er for WhatsApp
- Oversikt over WhatsApp API-integrasjonsmuligheter for ulike forretningsfunksjoner
- Kobler WhatsApp til mandag
- Opprettholde kommunikasjon med kunder, teammedlemmer eller potensielle kunder i sanntid
- Automatisering av svar og oppfølginger ved hjelp av triggere
- Praktisk øvelse: sette opp en WhatsApp API-arbeidsflyt for kommunikasjon med kunder eller internt team
Administrere kunde- eller prosjektstatuser
- Definere tilpassede statuser for ulike områder (f.eks. salg, HR, markedsføring, prosjekter)
- Opprette egendefinerte statuskolonner for arbeidsflyter (f.eks. kundeemnestatus, prosjektfremdrift, oppgavefullføring)
- Automatisering av statusoppdateringer
- Stille inn varsler og varsler basert på statusendringer
- Praktisk øvelse: implementere en statusoppdateringsflyt for å administrere kunderelasjoner eller prosjektfremdrift
Bruker hele mandagspakken
- ArbeidManagement for team på tvers av avdelinger
- Tilordne oppgaver og tidslinjer, sporing av fremgang på tvers av avdelinger
- Lage automatisering for fristpåminnelser og oppgaveoppdateringer
- CRM: administrere potensielle kunder og relasjoner
- Organisering av lead/kundeinformasjon og interaksjonshistorikk for ethvert forretningsområde
- Opprette automatisering for kundepleie, salgssporing eller tjenesteoppdateringer
- WorkForms: automatiserer datainnsamling
- Bygge tilpassede skjemaer for innsamling av interne eller kundedata
- Integrering av skjemaer med arbeidsflyter for å oppdatere databaser automatisk
- Praktisk øvelse: bruke WorkForms til å lage et datainnsamlingsskjema og koble det til en avdelingsspesifikk arbeidsflyt
Beste praksis for multi-area automation
- Optimalisering av Monday.com arbeidsflyter for ulike forretningsfunksjoner
- Salg, markedsføring, HR, prosjektledelse og mer
- Tips for effektiv automatisering og integrasjon
- Vanlige utfordringer og feilsøking
- Q&A økt
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Kjennskap til bruk av nettbaserte applikasjoner
- Grunnleggende datakunnskaper
Publikum
- Ledere
- Teamledere
- CRM-administratorer
Referanser (4)
Måten studentene interageres med
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurs - Salesforce for Sales and Administration
Maskinoversatt
Foreløpig var jeg en på en med treneren min. Dette var veldig bra. Victor jobbet i mitt tempo, han forklarte ting tydelig og jeg var meget fornøyd med resultatet.
Craig - Superior Minerlas
Kurs - Salesforce for End Users
Maskinoversatt
innføring i anvendelsesscenarier
Rachel - ge ren
Kurs - Salesforce CPQ for Administrators
Maskinoversatt
Stilen og metoden for opplæringen var mer interaktiv enn bare å lytte gjennom hele opplæringen. Hun gav meg muligheten til å praktisk anvende det hun la opp til, mens hun utførte opplæringen. Derfor njøyde jeg det virkelig, og hun ga meg all oppmerksomheten og spurte om hvor og hva hun skulle vise meg. Jeg lærte mange nye funksjoner og har mer kunnskap nå enn før. Jeg vant også litt tillit til å utføre jobben min og bruke Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurs - Salesforce Lightning
Maskinoversatt