Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
1. Modul 1 : Kasusstudier av hvordan Telecom regulatorer har brukt Big Data Analytics for å pålegge samsvar :
- TRAI ( Telecom Regulatory Authority of India) Tyrkisk Telecom regulator : Telekomünikasyon Kurumu FCC - Federal Communication Commission BTRC – Bangladesh Telecommunication Regulatory Authority
2. Modul 2: Gjennomgang av millioner av kontrakter mellom CSP-er og brukerne ved hjelp av ustrukturert Big data-analyse
- Elements av NLP ( Natural Language Processing ) Trekker ut SLA (tjenestenivåavtaler) fra millioner av kontrakter Noen av de kjente åpne kildekodene og lisensierte verktøyene for kontraktsanalyse (eBravia, IBM Watson, KIRA) Automatisk oppdagelse av kontrakt og konflikt fra Unstructured dataanalyse
3. Modul -3: Trekke ut strukturert informasjon fra ustrukturert kundekontrakt og kartlegge dem til Quality of Service hentet fra IPDR-data & Appdata hentet fra publikum. Beregning for samsvar. Automatisk oppdagelse av brudd på samsvar.
4. Modul 4: BRUKER app-tilnærming for å samle etterlevelse og QoS-data – frigjør en gratis regulatorisk mobilapp til brukerne for å spore og analysere automatisk. I denne tilnærmingen vil reguleringsmyndigheten gi ut gratis app og distribuere blant brukerne - og appen vil samle inn data om QoS/Spam osv. og rapportere det tilbake i analytisk dashbordform:
- Intelligent spam-deteksjonsmotor (kun for SMS) for å hjelpe abonnenten med å rapportere Crowdsourcing av data om støtende meldinger og anrop for å øke hastigheten på oppdagelsen av uregistrerte telefonselgere. veiforbindelse) for de som skal ha installert reguleringsappen Automatisk rapportering av datahastighet
5. Modul-5 : Behandling av regulatoriske appdata for automatisk alarmsystemgenerering (alarmer vil bli generert og sendt/sms til interessenter automatisk) : Implementering av dashbord og alarmtjeneste
- Microsoft Azure-basert dashbord og SNS-alarmtjeneste AWS Lambda-tjenestebasert dashbord og alarmerende AWS/Microsoft Analytisk suite for å knuse dataene for alarmgenerering Alarmgenereringsregler
6. Modul-6: Bruk IPDR-data for QoS og Compliance-IPDR Big data-analyse:
- Målt fakturering etter tjeneste- og abonnentbruk Nettverkskapasitetsanalyse og -planlegging Edge-ressursstyring Nettverkslager og aktivastyring Tjenestenivåmål (SLO) overvåking for forretningstjenester Quality of experience (QOE) overvåking Call Drops Tjenesteoptimalisering og produktutviklingsanalyse
7. Modul-7 : Kundeserviceopplevelse & Big Data tilnærming til CSP CRM:
- Overholdelse av refusjonspolicyer Abonnementsavgifter Møte SLA og abonnementsrabatt Automatisk oppdagelse av ikke oppfyller SLAer
8. Modul-8: Big Data ETL for å integrere forskjellige QoS-datakilder og kombinere til en enkelt dashbord alarmbasert analyse:
- Bruke en PAAS Cloud som AWS Lambda, Microsoft Azure Using a Hybrid cloud approach
Krav
Det er ingen spesifikke krav for å delta på dette kurset.
14 timer
Testimonials (4)
how the trainor shows his knowledge in the subject he's teachign
john ernesto ii fernandez - Philippine AXA Life Insurance Corporation
Kurs - Data Vault: Building a Scalable Data Warehouse
I liked that it was practical. Loved to apply the theoretical knowledge with practical examples.
Aurelia-Adriana - Allianz Services Romania
Kurs - Python and Spark for Big Data (PySpark)
Mange praktiske eksempler, forskjellige måter å nærme seg det samme problemet på, og noen ganger ikke så åpenbare triks for å forbedre den nåværende løsningen
Rafał - Nordea
Kurs - Apache Spark MLlib
Machine Translated
This is one of the best hands-on with exercises programming courses I have ever taken.