Kursplan

1. Modul 1 : Kasusstudier av hvordan Telecom regulatorer har brukt Big Data Analytics for å pålegge samsvar :

    TRAI ( Telecom Regulatory Authority of India) Tyrkisk Telecom regulator : Telekomünikasyon Kurumu FCC - Federal Communication Commission BTRC – Bangladesh Telecommunication Regulatory Authority

2. Modul 2: Gjennomgang av millioner av kontrakter mellom CSP-er og brukerne ved hjelp av ustrukturert Big data-analyse

    Elements av NLP ( Natural Language Processing ) Trekker ut SLA (tjenestenivåavtaler) fra millioner av kontrakter Noen av de kjente åpne kildekodene og lisensierte verktøyene for kontraktsanalyse (eBravia, IBM Watson, KIRA) Automatisk oppdagelse av kontrakt og konflikt fra Unstructured dataanalyse

3. Modul -3: Trekke ut strukturert informasjon fra ustrukturert kundekontrakt og kartlegge dem til Quality of Service hentet fra IPDR-data & Appdata hentet fra publikum. Beregning for samsvar. Automatisk oppdagelse av brudd på samsvar.

4. Modul 4: BRUKER app-tilnærming for å samle etterlevelse og QoS-data – frigjør en gratis regulatorisk mobilapp til brukerne for å spore og analysere automatisk. I denne tilnærmingen vil reguleringsmyndigheten gi ut gratis app og distribuere blant brukerne - og appen vil samle inn data om QoS/Spam osv. og rapportere det tilbake i analytisk dashbordform:

    Intelligent spam-deteksjonsmotor (kun for SMS) for å hjelpe abonnenten med å rapportere Crowdsourcing av data om støtende meldinger og anrop for å øke hastigheten på oppdagelsen av uregistrerte telefonselgere. veiforbindelse) for de som skal ha installert reguleringsappen Automatisk rapportering av datahastighet

5. Modul-5 : Behandling av regulatoriske appdata for automatisk alarmsystemgenerering (alarmer vil bli generert og sendt/sms til interessenter automatisk) : Implementering av dashbord og alarmtjeneste

    Microsoft Azure-basert dashbord og SNS-alarmtjeneste AWS Lambda-tjenestebasert dashbord og alarmerende AWS/Microsoft Analytisk suite for å knuse dataene for alarmgenerering Alarmgenereringsregler

6. Modul-6: Bruk IPDR-data for QoS og Compliance-IPDR Big data-analyse:

    Målt fakturering etter tjeneste- og abonnentbruk Nettverkskapasitetsanalyse og -planlegging Edge-ressursstyring Nettverkslager og aktivastyring Tjenestenivåmål (SLO) overvåking for forretningstjenester Quality of experience (QOE) overvåking Call Drops Tjenesteoptimalisering og produktutviklingsanalyse

7. Modul-7 : Kundeserviceopplevelse & Big Data tilnærming til CSP CRM:

    Overholdelse av refusjonspolicyer Abonnementsavgifter Møte SLA og abonnementsrabatt Automatisk oppdagelse av ikke oppfyller SLAer

8. Modul-8: Big Data ETL for å integrere forskjellige QoS-datakilder og kombinere til en enkelt dashbord alarmbasert analyse:

    Bruke en PAAS Cloud som AWS Lambda, Microsoft Azure Using a Hybrid cloud approach

Krav

Det er ingen spesifikke krav for å delta på dette kurset.

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (4)

Relaterte kurs

Related Categories