Kursplan
Introduksjon til Rust for Game Development
- Oversikt over spillutvikling med Rust Fordeler ved å bruke Rust til spillutvikling Introduksjon til spillutviklingsrammeverk i Rust
Sette opp utviklingsmiljøet
- Installere Rust og Cargo Konfigurere Rust utviklingsmiljøet Sette opp rammeverket for spillutvikling og avhengigheter
Grunnleggende spillutvikling med Rust
- Oversikt over spillutviklingskonsepter Entiteter, komponenter og systemer i Rust spillutvikling Spillløkker og hendelseshåndtering i Rust
Grafikkprogrammering med Rust
- Introduksjon til grafikkbiblioteker og -motorer i Rust Arbeide med 2D- og 3D-grafikk i Rust spill Gjengivelsesteknikker og shaders i Rust
Spilleprogrammering i Rust
- Implementering av spillmekanikk og logikk ved hjelp av Rust Inndatahåndtering og spillerkontroll i Rust spill Fysikksimulering og kollisjonsdeteksjon i Rust spill
Lyd og lyd i Rust spill
- Integrering av lydbiblioteker for lydeffekter og musikk i Rust spill Implementering av lydavspilling og miksing i Rust spill
Utvikling av brukergrensesnitt i Rust
- Lage brukergrensesnitt og menyer for spill ved å bruke Rust Håndtere brukerinndata og interaksjon i Rust UI-designprinsipper og beste praksis for Rust spill
Optimalisering og ytelse i Rust spill
- Profilering og optimalisering av Rust spillkode for ytelse Minnehåndtering og optimaliseringsteknikker i Rust Teknikker for å forbedre bildefrekvenser og redusere latens i Rust spill
Feilsøking og testing Rust Spill
- Verktøy og teknikker for feilsøking av Rust spill Enhetstesting og integrasjonstesting i Rust spillutvikling Feilhåndtering og unntakshåndtering i Rust spill
Utplassering og distribusjon av Rust spill
- Pakke og distribuere Rust spill for forskjellige plattformer Bygge installasjonsprogrammer og kjørbare filer for Rust spill. Hensyn til spilldistribusjon og oppdateringer etter utgivelsen
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende forståelse av programmeringsbegreper
- Erfaring med et programmeringsspråk (som C eller C++)
- Kjennskap til spillutviklingskonsepter er nyttig, men ikke nødvendig
Publikum
- Spillutviklere
- Programmerere som er interessert i spillutvikling med Rust
Testimonials (4)
Trenerens kunnskap er svært omfattende, hans engasjement for samtale og kunnskapsoverføring er enorm. God kontakt med deltakere. Veldig godt forberedt materiell, mange lysbilder, beskrivelser av øvelser, flott forberedelse til treningen var synlig.Tross mine kommentarer, vurderer jeg fortsatt treningen veldig bra. Mine kommentarer er kun et tillegg til opplæringen, som var av meget god standard. Etter min mening, med deltakere fra område C# og korreksjonene introdusert, kan treningen være på et ideelt nivå ;-)
Sławek - Sonova Warsaw Service Center Sp z o o
Kurs - Rust Programming
Machine Translated
Jeg likte de interaktive eksemplene vi jobbet med, treneren var ekstremt kunnskapsrik i nesten alle emner vi hadde spørsmål om, og ga gode råd for våre virkelige brukssaker knyttet til noe av materialet i opplæringen.
Tracy - GenesysGo
Kurs - Rust Advanced
Machine Translated
En stor mengde praktisk kunnskap vist i eksempler fra det virkelige liv.
Kamil - Streamsoft Kraków
Kurs - Java Advanced
Machine Translated
Presse endringer fortløpende, da jeg den 3. dagen begynte å gå mer vill enn før og det var vanskeligere å oppdage feilen raskt, kunne jeg raskt sjekke ut de siste endringene og holde meg oppdatert med materialet
Paulina
Kurs - Advanced Java Security
Machine Translated