Kursplan

Introduksjon

  • Hva er Microsoft Planner og hvorfor bruke det?
  • Microsoft Planlegger vs andre oppgavestyringsverktøy
  • Microsoft Planleggerfunksjoner og arkitektur
  • Sette opp Microsoft Planner

Starter

  • Opprette og lagre en ny plan
  • Utforske brukergrensesnittet og navigasjonen
  • Tilpasse planinnstillingene og utseendet
  • Legge til og fjerne teammedlemmer

Oppgave 1]

  • Oppgavestyringskonsepter og terminologi
  • Opprette og tildele oppgaver
  • Legge til detaljer og vedlegg til oppgaver
  • Oppdatering av oppgavestatus og fremdrift

Oppgaveorganisasjon

  • Oppgaveorganisasjonskonsepter og terminologi
  • Bruke tavler, diagrammer og kalendere for å vise og organisere oppgaver
  • Bruke bøtter, etiketter og filtre for å gruppere og sortere oppgaver
  • Bruk av forfallsdatoer, prioriteringer og påminnelser for å administrere oppgaver

Oppgave Collaboration

  • Oppgavesamarbeidskonsepter og terminologi
  • Bruker Microsoft Planner-mobilappen for å få tilgang til oppgaver mens du er på farten
  • Samarbeide med teammedlemmer ved hjelp av chat, e-post eller Teams
  • Integrering av Microsoft Planner med andre Microsoft 365-apper og -tjenester

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende kunnskap om prosjektledelse og teamarbeidskonsepter
  • Kjennskap til Microsoft 365-apper og -tjenester, som Outlook, Teams, OneNote, etc.

Publikum

  • Prosjektledere
  • Lagledere
  • Lag medlemmer
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (7)

Relaterte kurs

Related Categories