Kursplan
Innføring i AI i kundeservice
- Rollen til AI i moderne kundeservice
- Oversikt over Google Gemini AI-egenskaper
Oppsett av Google Gemini for kundekontakt
- Teknisk oppsett for Gemini AI
- Integrering av Gemini AI med kundeserviceplattformer
Automatisering av kundestøtte med Gemini AI
- Designing AI-drevet svarssystemer
- Trening av Gemini AI på firma-spesifikke data
Forbedring av kundesamhandling
- Personalisering av kundekontakter med AI
- Bruk av Gemini AI for analyse av kundestemning
Analyse av kundefeedback med Gemini AI
- Innsamling av innsikt fra kundekontakter
- Forbedring av produkter og tjenester basert på AI-analyse
- Identifisering av trender og mønster i kundenes adferd
Tilfellestudier og beste praksis
- Sukseshistorier om AI i kundeservice
- Etiske overveielser og vedlikehold av menneskelig kontakt
Prosjekt - Implementering av Gemini AI-chatbot
- Bygging av en chatbot med Gemini AI
- Testing og innføring av chatbot
Konklusjon og fremtidige trender
- Oppsummering av viktige læringspunkter
- Fremtiden for AI i kundeservice
Krav
- Forståelse av prinsipper for kundeservice
- Erfaring med kundestyringsystemer (CRM)
- Erfaring med dataanalyse
Målgruppe
- Kundeserviceledere
- Spesialister i kundeopplevelser
- Operasjonelle ledere
Referanser (1)
**Flow, stemning og tema på presentasjon**- **Viktigheten av en god start** - Ta hensyn til publikum - Vær klar på å fortelle en historie- **Strukturer din presentasjon** - Intro - Hoveddeler - Konklusjon- **Få publumsens oppmerksomhet** - Bruk kroppsspråket - Oppretthold øyekontakt- **Gjør presentasjonen din mer engasjerende** - Bruk visuelle hjelpemidler - Innlem visuelle elementer- **Stemning og engasjement** - Bruk humor - Bruk interaktivitet- **Utvikle et tema** - Pass på at temaet er relevant - Pass på at temaet er konsistent- **Få publikum til å engasjere seg med temaet** - Bruk spørsmål - Bruk relatable eksempler- **Avslutt med en kraftig avslutning** - Sammenfatt de viktigste punktene - Oppfordre til handling- **Prøv deg fram** - Øv på presentasjonen - Spør om tilbakemelding- **Kjør gjennom presentasjonen** - Gjør deg klar - Prøv deg fram flere ganger- **Gjør deg klar til å møte publikum** - Kjenn til publikum - Pass på å være rolig
Lukasz Kowalczyk - Allegro Sp. z o.o.
Kurs - Google Gemini AI for Data Analysis
Maskinoversatt