Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Forståelse av kunstig intelligens (KI)
- Hva er KI? Historie og utvikling
- Hvordan KI fungerer: Data, algoritmer og læring modeller
- Typer KI (nårverende vs generell, generativ KI, maskinlæring)
KI i daglig liv og forretning
- Eksempler på KI vi allerede bruker daglig
- Forretningssektorer transformert av KI
- Myter og fakta om KI på arbeidsplassen
KI-programmer i ulike avdelinger
- Salg og kundeservice: Lead-kvalifisering, chatbots, salgsforutsigelser
- Markedsføring: Innholdsgenerering, kampanjeanalyse, trendanalyse
- Finans: Fakturautomatisering, svindeldeteksjon, forutsigelse
- HR: Rekrutteringsvurdering, ansattengasjonsinsikter
- Administrasjon og operasjoner: Dokumenthåndtering, oppgaveautomatisering
Kom i gang med KI-verktøy
- Oversikt over ChatGPT, Copilot, Gemini, Claude og andre
- Bruk av KI til å skrive e-poster, rapporter og presentasjoner
- KI-verktøy for planlegging, sammendragning og oversettelse
Praktisk øvelse: KI i handling
- Skrive og forbedre tekster med KI
- Opprette rapporter og analysere grunnleggende data
- Automatisering av rutinemessige administrative oppgaver
Utfordringer og etiske overvegelser
- Grensene for KI: Bias, hallucinering og avhengighet
- Data-sikkerhet, konfidensialitet og overholdelse av lover og forskrifter
- Hvordan bruke KI ansvarlig på arbeidsplassen
Neste trinn: Bygge en KI-vennlig kultur
- Utvikle et mentalt forhold til KI-integrering
- Oppfordre til eksperiment og digital nyfysenhet
- Ressurser for videre KI-læring
Oppsummering og handlingplan
- Gjennomgang av nøkkelforklaringer og viktige innsikter
- Identifisere KI-muligheter i din avdeling
- Personlig handlingplan: “Hva kan jeg automatisere eller forbedre med KI?”
Krav
- Ingen tidligere kunnskap om KI eller programmering er påkrevd
Målgruppe
- Ansatte fra administrasjon, salg, finans, markedsføring, HR og andre avdelinger
- Leder og teamledere som er interessert i KI-adoptsjon
- Støtte- og bakkontorstjenester
7 timer
Referanser (1)
Vi må bruke verktøyene.
Victor Aguero - PNUD/MICI
Kurs - Aplicaciones Prácticas de Inteligencia Artificial para Personal Administrativo
Maskinoversatt