Kursplan
Dag 1
1. Grunnleggende prinsipper for AGI
a) Definisjon og omfang av AGI
b) Hovedforskjellene mellom AGI og smal AI
c) Historisk bakgrunn og milestolper i AGI-forskning
2. Metoder og tilnærminger til AGI
a) Forståelse av intelligens: menneskelig vs. maskin
b) Hovedtilnærminger for å oppnå AGI
3. Anvendelser og muligheter
a) Potensielle brukssaker i ulike bransjer
b) Forbedring av menneskelige evner med AGI
4. Oppsummering og neste steg
a) Gjennomgang av hovedpunkter
b) Åpen gulv for spørsmål og neste steg
Dag 2
1. Etikk og utfordringer med AGI-utvikling
a) Etiske bekymringer i AGI-forskning
b) Risiko for misbruk og uforutsette konsekvenser
2. Nåværende status og fremtid for AGI
a) Pågående forskning og gjennombrudd
b) Utfordringer med å oppnå AGI
3. Hånds-på øvelser
a) Tilfellestudier om AGI-brukssaker
b) Gruppediskusjoner om AGI-etikk
c) Hjernearbeid med fremtidige AGI-anvendelser
4. Oppsummering og neste steg
a) Gjennomgang av hovedpunkter
b) Åpen gulv for spørsmål og neste steg
Dag 3
1. Innledning
a) Hva er ChatGPT og hvordan fungerer det?
b) Oversikt over ChatGPT for finans
2. ChatGPT for automatisering
a) Automatisering av datainnslag med ChatGPT
b) Generering av finansielle rapporter med ChatGPT
3. Oppsummering og neste steg
a) Gjennomgang av hovedpunkter
b) Åpen gulv for spørsmål og neste steg
Dag 4
1. ChatGPT for Data Analysis
a) Analyse av finansiell data med ChatGPT
b) Utvinning av innsikt og trening av informerte beslutninger med ChatGPT
2. ChatGPT for Forecasting og Risk Management
a) Bruk av ChatGPT for å forutsi og forutsi finansielle utfall
b) Reduksjon av finansiell risiko med ChatGPT
3. Oppsummering og neste steg
a) Gjennomgang av hovedpunkter
b) Åpen gulv for spørsmål og neste steg
Dag 5
1. ChatGPT for naturlig språkbehandling
a) Forståelse av naturlig språkbehandling (NLP) med ChatGPT
b) Utnyttelse av NLP for analyse av finansiell tekst og følelsesanalyse
2. Beste praksis og etiske overveielser
a) Tips for å bruke ChatGPT effektivt i finans
b) Sikring av etisk bruk av ChatGPT i finans
3. Fremtidige utviklinger og trender
Fremtidige utviklinger og trender innen ChatGPT og finans
4. Oppsummering og neste steg
a) Gjennomgang av hovedpunkter
b) Åpen gulv for spørsmål og neste steg
Krav
Målgruppe
- Personer interessert i Kunstig Intelligens
Testimonials (2)
Saya mendapatkan ilmu dan inside yang baru mengejai jenis-jenis AI, explore penggunaan AI, dan grba informasi yag mendalam dengan prom yang tepat
NETTY FITRIANI - Lembaga Penjamin Simpanan
Kurs - Artificial General Intelligence (AGI) and ChatGPT
**Sammenligning mellom GenAI og vennlig tilstand i klassen** This module compares the **Generalized AI (GenAI)** approach to classroom management with the **friendly condition** approach. **Generalized AI (GenAI) Approach** 1. The **GenAI** approach leverages artificial intelligence to automate and optimize classroom management tasks. 2. **GenAI** can analyze student performance data to provide personalized learning experiences. 3. It can also predict student behavior and intervene before issues arise, ensuring a smoother classroom environment. 4. **GenAI** tools can automate administrative tasks, freeing up teachers to focus on instruction. 5. This approach emphasizes data-driven decision-making and continuous improvement. **Friendly Condition Approach** 1. The **friendly condition** approach focuses on building positive relationships and a supportive classroom environment. 2. It encourages open communication and mutual respect between teachers and students. 3. Teachers using this approach strive to create a safe and inclusive space where students feel valued and heard. 4. **Friendly condition** classrooms prioritize emotional well-being and social skills development. 5. This approach relies on empathy, understanding, and collaborative problem-solving. **Key Differences** 1. **GenAI** relies on technology and data analysis, while **friendly condition** relies on human interaction and emotional intelligence. 2. **GenAI** can provide immediate, data-driven insights, whereas **friendly condition** builds relationships over time. 3. **GenAI** tools can automate tasks, but **friendly condition** requires active engagement and presence from the teacher. 4. **GenAI** can predict and intervene in potential issues, but **friendly condition** addresses issues through open dialogue and understanding. 5. **GenAI** is scalable and consistent, but **friendly condition** is personalized and adaptable to each student's unique needs.
Merlinda - Lembaga Penjamin Simpanan
Kurs - Artificial General Intelligence (AGI) and ChatGPT
Machine Translated