Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Introduksjon til SimLab Composer Ultimate
- Oversikt over grensesnitt og arbeidsområde
- Oppsett av prosjekt og navigering
- Grunnleggende organisering av 3D-scener
Modellering og scene-samling
- Oppretting og import av 3D-modeller
- Arbeid med geometri og hierarkier
- Samling av komplekse scener
Teksturering og materialer
- Påføring og redigering av materialer
- Arbeid med teksturer og overflateegenskaper
- Grunnleggende belysning og visuell realisme
SimLab Composer VR Eksportering
- Forberedelse av modeller for VR-eksport
- Optimalisering av ytelse for sanntidsrendere
- Eksport av VR-prosjekter fra SimLab
Introduksjon til Meta Quest 3
- Pakkeutpakking og initial oppsett
- Konfigurasjon av kontoer og innstillinger
- Navigering, interaksjon og hovedfunksjoner
Integrering av SimLab Composer og Meta Quest 3
- Etablering av arbeidsflyt for VR-distribusjon
- Overføring av SimLab VR-prosjekter til Meta Quest 3
- Testing og forfining av immersive opplevelser
Anvendt VR-praksis
- Hånds-på-øvelser med Meta Quest 3 ved bruk av SimLab-prosjekter
- Interaktive samarbeids- og presentasjonsscenarier
- Feilsøking av vanlige problemer
Oppsummering og neste steg
Krav
- En forståelse av 3D-designkonsepter
- Erfaring med generelle datagrafiske verktøy
- Kjennskap til VR-konsepter er nyttig, men ikke påkrevd
Målgruppe
- 3D-designere
- Utdannings- og visualiseringsprofesjonelle
- IT-personal som støtter VR-prosjekter
21 timer
Referanser (1)
praktiske eksempler og feilsøking av reelle problemer (under å lage ekte prosjekter, spill osv.), jeg mener god praksis og hvordan det virkelige prosjektarbeidet ser ut
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Maskinoversatt