Kursplan

Introduksjon til Jira Service Management

    Oversikt over Jira Service Management Forstå profiler og roller til brukere

Jira Service Management Viktige ting

    Bruke agentens arbeidsområde Håndtere forespørsler Administrere kunnskapsbasen

Jira Service Management Backend

    Prosjekter og problemer Forstå arbeidsflyter Bruke sikkerhetsfunksjoner Konfigurere portalinnstillinger Forstå forespørselstyper Opprette servicenivåavtaler (SLAer) Installere og administrere plugins

Jira Service Management Automatisering

    Opprette automatiseringsregler for repeterende oppgaver Implementere triggere og handlinger Optimalisering av arbeidsflyter med automatisering

Jira Service Management med Confluence

    Oversikt over Confluence Integrating Jira Service Management med Confluence Bruke Jira Service Management med Confluence som en kunnskapsbase

Jira Service Management Integrasjon

    Integrering med en Jira-programvareinstans Integrering med en LDAP CMDB

Sammendrag og neste trinn

Krav

    Grunnleggende kunnskap om Jira

Publikum

    Jira administratorer
 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (7)

Relaterte kurs

Related Categories