Kursplan
Introduksjon
- Oversikt over ServiceNow plattform Introduksjon til HR Service Delivery (HRSD) Fordeler og betydning av HRSD Nøkkel HRSD terminologi og konsepter
Sette opp ServiceNow HRSD
- ServiceNow HRSD-arkitektur Konfigurere HRSD-komponenter Databehandling i HRSD Brukerroller og tillatelser
Ansattes selvbetjeningsportal
- Utforme en medarbeidervennlig portal Muliggjøre ansattes selvbetjening Opprette HR-tjenestekataloger Beste praksis for tjenestekatalog
Tilfelle Management i HRSD
- Forstå HR-saker Opprette og administrere HR-saker Automatisering av sakstildeling og -ruting Saksløsning og avslutning
HR arbeidsflyter og automatisering
- Oversikt over HR-prosessautomatisering Bygge HR-arbeidsflyter Integrasjon med HR-prosesser Beste praksis for arbeidsflyt
Kunnskap Management
- Oppretting og vedlikehold av kunnskapsbase Tilbyr selvhjelpsressurser for ansatte Effektiv bruk av kunnskapsartikler Beste praksis for kunnskapsledelse
Rapportering og analyse
- Bruke HRSD-rapporteringsverktøy Lage tilpassede HR-rapporter og dashboards Spore viktige HR-beregninger Datadrevet beslutningstaking i HR
Integrasjon og utvidelser
- Integrering av HRSD med andre HR-systemer Tredjepartsintegrasjoner ServiceNow appbutikk og markedsplass Utvide HRSD-funksjoner med ServiceNow apper
Overholdelse og sikkerhet
- Sikre HR-datasikkerhet Overholdelse av HR-forskrifter Revisjon og overvåking av HR-prosesser Hendelserespons og datainnbrudd
Feilsøking
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om HR-prosesser
Publikum
- HR-fagfolk
Testimonials (4)
Arnaud mestrer løsningen perfekt, han illustrerte oss med eksempler på hva han viste oss. Hans deling av gode praksiser er også veldig verdsatt. Respekt for timeplanen med pauser til rett tid over de 2 dagene.
Stéphane - Orange Business
Kurs - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Veldig konkret og funksjonelt fokusert / HR-syn: dette er hva jeg hadde savnet til nå i min HRSD-onboarding. Spesielt satte jeg pris på situasjonen med en praktisk sak: => opprettelse av en billett av HR - samme, som mottar en telefonsamtale. fra en ansatt => global visjon av HR, gjennom Agent Workspace (/now/hr/agent/home) => HR dashboard: SLA i fare, etc => HR visjon om livssyklus (Lifecyle Events) Videre kunne Arnaud for å gi oss en viss mengde råd som en del av vårt Harmony-prosjekt (Orange HR-portal) for våre verksteder så vel som for konfig. Til slutt hjalp intervensjonene fra andre mennesker (som hovedsakelig er HR fra Orange, derfor kunder av Harmonie-prosjektet) meg til å bedre forstå deres forventninger.
Jean - Orange Business
Kurs - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
vekslende praktisk teori og trenerpedagogikk
Sébastien - Orange Business
Kurs - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
programmet
Nadjat - Orange Business
Kurs - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated