Kursplan
Introduksjon
ServiceNow med et blikk
- Programvare-som-et-produkt ServiceNow stabel Tabeller og poster
Forberede utviklingsmiljøet
- Sette opp et MID-serversystem
Grunnleggende om lister, skjemaer og brukergrensesnitt
- Arbeide med filtre og søk Endre lister og skjemaer
Tilpasninger, tabeller og felt
- Undersøke UI-policyer og UI-handlinger Forstå forretningsregler, skript og datapolicyer Lage et flytskjema Bruke tabeller Arbeide med felt og felttyper Opprette og slette tabeller Opprette en applikasjon
Brukeradministrasjon
- Opprette og endre brukere, grupper og roller Konfigurere LDAP og SSO-integrasjon Etterligne brukere
Konfigurasjoner i ServiceNow
- Skripting i ServiceNow Konfigurere UI-policyer, UI-handling, klientskript og forretningspolicyer Opprette og utløse hendelser Opprette og utløse e-postvarsler Kontrollere tilgang med ACLer Opprette en SLA Opprette en arbeidsflyt
Systemadministrasjon
- Opprette og endre dashbord Opprette og rapportere rapporter Arbeide med kataloger Feilsøkingsmetoder
Oppsummering og konklusjon
Krav
- En forståelse av ITIL-prinsipper
Publikum
- Systemadministratorer
Testimonials (5)
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Kurs - ServiceNow for Administration
Reports and Performance Analytics
Rupinderjeet Singh - Blackwoods
Kurs - ServiceNow for Administration
He was helpful in all aspects.
Tanu Kaur - Blackwoods
Kurs - ServiceNow for Administration
the right amount of theory and practice
Gorman Coronel - Blackwoods
Kurs - ServiceNow for Administration
Trainer was able to answer most of our deeper questions.