Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Anmeldelse
- Arv og intefances Objektreferanser vs arv polymorfisme-grensesnitt Statiske og standardmetoder Samlinger og generiske artikler Generiske (arv, jokertegn) Skriving av generiske typer
Design Patterns
- Objektskaping Statiske metoder og felt nye Operatøropprettingsmønstre Arv vs komposisjon / fordeler og ulemper Sammensatt mønster indre klasser
Speilbilde
- Klassen kalt Class Finding Fields, Methods, and Constructors Accessing Fields, Invoking Methods Examining Arrays
Merknader
- Merknader i Java API (@Override, @Deprecated) Definere merknader
Funksjonell Programming
- Lambda Expression Oversikt Lambda Expressioner og funksjonelle grensesnitt Bruke Lambda Expressioner Arbeide med metodereferanser
Stream API
- Strømmer og samlinger Filtrering av samlinger Kjeding og pipelining
Dato/klokkeslett API
- Legecy APIer Dato/Time API (JSR 310) Datobaserte og tidsbaserte hendelser Tidsstempler, perioder og varigheter Utføre beregninger Formatering Lokalisering / tidssoner
Grunnleggende om JUnit
- JUnit-oversikt, testdrevne utviklingstester og påstander som arbeider med unntak Organisering av tester med JUnit-skriveoppsett - @Before, @After Test Suites og andre funksjoner Oversikt over mock-objekter
Bygg verktøy
- Ant Oversikt Maven Oversikt
Abstrakt klasse
- Deklarasjonsprinsipper og implementering av abstrakte klasser Typiske problemer man møter når man arbeider med abstrakte klasser
Rollen til klasser, abstrakte klasser og grensesnitt i applikasjonsmodellen
- Karakterer Java objektorientert abstraksjon Den komplette objektmodellen i Java Programmodell orientert for grensesnitt, abstrakte klasser og grensesnitt for applikasjon mer fleksibilitet og uavhengighet av hvert av dets undersystemer fra hverandre i implementeringen. Anvendelser av abstrakte klasser i for å trekke ut felles funksjonalitet utvidet ved implementering av fleksibiliteten som de tilbyr grensesnitt
Rollen til dynamiske og statiske objekter i applikasjonsmodellen
- Statiske Java klasser og dynamiske egenskaper til disse klassene Å skille mellom funksjonaliteten til begge typer enheter innen Java og typiske bruksområder, og deres eksempel på god praksis i utforming av løsninger basert på statiske og dynamiske vesener Java Introduksjon til designmønstrene Introduksjon til fabrikkdesignmønsteret
Operasjoner med enkle typer og wrapperklasser
- Svært viktige fakta og teknikker for å utvide bruken av enkle typer i Java objektmodellen. Diskusjon av rollen til innpakningsklasser enkle typer og typiske applikasjoner av denne typen i applikasjonen
Spesialobjekter Java, Klassestrengen, StringBuilder og StringBuffer
- Husk grunnleggende egenskaper for String-klassen og diskuter behandlingen av String-objekter av den virtuelle maskinen Bruken av bufferklasser og operere på kjeder
Formatering og analysering, vanlige Expressioner
- Introduksjon til regulære uttrykk i Java Diskusjon av både grunnleggende teknikker for håndtering av regulære uttrykk (String class) samt avanserte teknikker basert på dedikerte klasser for denne typen konstruksjon Tokenisering, søk og mønstermatching for strengtyper
Krav
- Kunnskap om Java språk og OOP. Deltakerne trenger å kjenne til pakker, kontrollstrømmer og løkker, grunnleggende betongklasser og grunnleggende grensesnitt.
21 timer