Kursplan

Utviklingsmiljø

  • Krav til utviklingsmiljø
  • Xcode og iOS SDK
  • Registrering hos Apple Developer
  • Grunner til at applikasjoner blir avvist

Xcode iOS-prosjekter

  • Menneskelig grensesnittveiledning
  • Opprette et iOS-prosjekt
  • Kjøring på simulator og virkelige enheter
  • Hukommelsesadministrasjon
  • Sterke og svake referanser

Swift

  • Oversikt over Swift-programmeringsspråket
  • Bruke Xcode til å utvikle Swift-applikasjoner

Scenes

  • Opprette Scenes
  • Implementering av View Controllers

Swift-klasser

  • Opprette Swift-klasser
  • Eksemplarvariabler og initialisering
  • Konstruktørtypene
  • Protokoller, Hashable og Printable
  • Arv

Arbeide med grafikk

  • Legge til ikoner og bilder
  • Bruk av SpriteKit API
  • Animere sprites

Brukermotivering

  • Knapper og håndtering
  • Genkjenning av pan-geste
  • Genkjenning av tap-geste

Case Study

  • Utvikle en ny applikasjon ved hjelp av Swift

Fordeling av applikasjoner

  • Flytte applikasjoner til enheten for testing
  • Få en applikasjon inn i App Store
 35 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (1)

Kommende kurs

Relaterte kategorier