Kursplan

Utviklingsmiljø

    Utviklingsmiljøkrav Xcode og iOS SDK Apple-utviklerregistrering Årsaker til at applikasjoner blir avvist

Xcode iOS Prosjekter

    Retningslinjer for menneskelig grensesnitt Opprette et iOS-prosjekt Kjører på simulator og ekte enheter Minnehåndtering Sterke og svake referanser

Swift

    Swift oversikt over programmeringsspråk Bruke Xcode til å utvikle Swift applikasjoner

Scener

    Opprette scener ved å implementere visningskontrollere

Swift Klasser

    Opprette Swift klasser Forekomstvariabler og initialisering Konstruktørtyper Protokoller, Hashable og Printable Inheritance

Arbeid med grafikk

    Legge til ikoner og bilder ved hjelp av SpriteKit API Animering av sprites

Brukerinteraksjon

    Knapper og håndterer Panoreringsbevegelsesgjenkjenning Trykk på bevegelsesgjenkjenning

Kasusstudie

    Utvikle en ny applikasjon ved hjelp av Swift

Distribuere applikasjoner

    Flytte applikasjoner til en enhet for testing Få en applikasjon inn i AppStore
 35 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (1)

Relaterte kurs

Related Categories