Kursplan

Introduksjon til AI i AR/VR for spill

  • AI’s rolle i moderne spilling
  • AI-drivene AR/VR-teknologier i underholdning
  • Trender i AI-drevet immersiv spilling

AI-Powered NPCs og spillinteraktivitet

  • Bygge intelligente NPCs ved hjelp av AI
  • AI-drivene beslutningsprosesser for NPC-oppspretning
  • Forbedre spiller-NPC-interaksjon med maskinlæring

Sanntids AI i AR/VR-spilling

  • Bruke AI for sanntidsbehandling og latenstrukksminskelse
  • Forbedre brukeropplevelse med AI-drivene interaksjoner
  • Teknikker for AI-basert dynamisk fortalte historier i spill

AI for immersiv historieføring og innholdskreation

  • Skape AI-genererte narrativer og sjanseplasser
  • AI-assistert innholdsoppretting i AR/VR-media
  • Personalisere AR/VR-miljøer ved hjelp av AI

AI-Drivne augmentert virkelighet i spilling

  • Bygge AI-drevet AR-spillopplevelser
  • Integrasjon av bildeanalyse med AR for immersiv spilløvelse

AI i viruell virkelighet for forbedret brukerinteraksjon

  • Implementere AI-drevne simuleringer i VR-miljøer
  • Bruke AI til å tilpasse og personalisere virtuelle verdener

Håndheving: Bygge AI-forbedrede AR/VR-prosjekter

  • Utvikle AI-forbedrede AR/VR-spillapplikasjoner
  • Implementere sanntids AI-modeller i spillmotorene

Sammendrag og neste steg

Krav

  • Grunnleggende erfaring med spillutvikling eller mediaproduksjon
  • Kjennskap til AR/VR-verktøy og rammer

Målgruppe

  • Spillutviklere
  • Mediespesialister
 14 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Kommende kurs

Relaterte kategorier