Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
Forstå RPA
- Forskjellen mellom RPA og tradisjonell automatisering Automatisering av ende-til-ende prosesser med RPA Konsekvenser av RPA på arbeidsstyrken og ansattes moral
Fordeler med RPA
- Akselerasjon av arbeidsavslutning Kontinuerlig tilgjengelighet Nøyaktighet og etterlevelse Kostnadsreduksjon
Casestudie
- RPA i bank: Automatisering av lånebehandlingsoppgaver
RPA-verktøy og leverandører
- NICE, Blue Prism, UIPath, OpenSpan, etc.
Utvikle en RPA-strategi
- Finne de mest feilutsatte, tidkrevende kontoroppgavene Definere omfanget av RPA-initiativet Beregne ROI Impact-analysen
Ulike tilnærminger til RPA
- Uovervåket vs deltatt intervensjon Desktop Automation Desktop Analytics
Kasusstudie
- RPA i helsevesenet
Oversikt over NICE funksjoner og muligheter
- Naturlig språkbehandlingsmotor Avanserte OCR-funksjoner (gjenkjenning av 200 forskjellige språk) Avansert analyse av strukturerte og ustrukturerte data
Hands-on med NICE Robotic Automation
- Kontooppsett og lisensiering Oppsett og konfigurasjon
Automatisering av rutinemessig skrivebord Activitier (front-end)
- Starter applikasjoner automatisk Styre musen Fylle ut skjemaer og maler Kopier/lim inn
Automatisering av rutinemessig back-office Activities
- Utføre beregninger Behandle et krav Behandle skannede dokumenter Mersalg av produkter og tjenester
Integrering av NICE med eksisterende systemer
- CRM-faktureringssystem Citrix-applikasjoner Tilpassede applikasjoner
Administrerer NICE
- Overvåke og administrere oppgavekøer og prosessutførelse Generere rapporter om systemytelse
Kasusstudie
- RPA i forsikringssektoren
Skalering NICE
- Estimere tilgjengelighet av ressursbehov Legge til roboter i rushtiden
Feilsøking NICE
- Feilsøking av systemet Starter robotklienten på nytt ved feil
Evaluering av resultatene
- Vurdere effektivitetsgevinster Vurdere den menneskelige påvirkningen
Utvider NICE
- SDK med åpen kildekode
Utviklingen innen robotprosessautomatisering
- Kognitiv robotautomatisering
Sluttkommentarer
- Fremtiden til den "virtuelle arbeidsstyrken"
Krav
- Generell forståelse av forretningsprosesser og kontorarbeidsflyter.
- Noe teknisk bakgrunn.
- Å forstå programmeringskonsepter er nyttig, men ikke nødvendig.
Publikum
- Business Analytikere
- Business Prosessfagfolk
- Ingeniører
21 timer