Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Grunnleggende innholdplanlegging i Notion
- Strukturering av sider, databaser og visninger for innholdsarbeidsflyter
- Designing egenskaper for emner, frister og publiseringssteg
- Opprette maler for oppdrag, utkast og ressurser
Bygge innholdskalendere
- Bruke kalender-, tidslinje- og kanban-visninger for planlegging
- Anvende filter og grupper for redaksjonell klarhet
- Administrere sesong-, kampanjebaserte eller flerkanal-kalendere
Administrering av skrive- og gjennomgangsprosesser
- Spore fremdrift fra ide til publisering
- Bruke koblingsdatabaser for utkast, godkjenninger og revideringer
- Implementere arbeidsflyter for redigering, innholdsQA og interessentbakmeldinger
Resursadministrasjon og metadataorganisering
- Organisere bilder, filer og ressursbiblioteker
- Opprette metadatastrukturer for oppdaging og gjenbruk
- Vedlikeholde konsekvens over merkevareressurser og retningslinjer
Tvers-plattformkoordinering og publisering
- Spore flerkanal-publiseringsoppgaver
- Administrere overføringer mellom skrivere, redaktører og sosiale medier-team
- Dokumentere prosessregler og publiseringsstandarder
Avanserte visninger, automatisering og rapportering
- Bygge dashboards for analyser, KPI-er og arbeidsbelasted innsikter
- Bruke formler og rollups for ytelsessporing
- Automatisere påminnelser og statusoppdateringer med integrerte verktøy
Innholdsstrategi og styring i Notion
- Definere roller, tillatelser og redaksjonelt eierskap
- Opprette skalbare maler og innholdsrammeverk
- Vedlikeholde langfristet styring for store innholdsbiblioteker
Team-samarbeid og arbeidsflytsoptimalisering
- Facilitere samarbeid ved hjelp av kommentarer, nevninger og oppgaveoppgaver
- Design gjennomgangssykluser og kommunikasjonsflyter
- Forbedre operativ effektivitet ved pågående prosessforfining
Oppsummering og neste skritt
Krav
- Forståelse av grunnleggende innholdsopprettingsarbeidsflyter
- Erfaring med produktivitets- eller samarbeidstøy
- Kjennskap til online publiseringsplattformer
Målgruppe
- Innholdsskaper
- Sosiale medierforvaltere
- Digitale markedsførere
14 timer