Kursplan

Introduksjon

  • Hva er Autodesk 3ds Max og hvorfor bruke det?
  • 3ds Max vs annen 3D-programvare
  • Oversikt over 3ds Max-funksjoner og arkitektur
  • Sette opp utviklingsmiljøet

Starter

  • Opprette og lagre et nytt prosjekt
  • Utforske brukergrensesnittet og navigasjonen
  • Tilpassing av brukergrensesnitt og preferanser
  • Bruke hjelpen og dokumentasjonen

3D Modeling

  • Forstå 3D-modelleringskonsepter og terminologi
  • Opprette og redigere 3D-objekter
  • Modifisere og manipulere 3D-objekter
  • Avgrense og optimalisere 3D-objekter

3D-teksturering og skyggelegging

  • Forstå 3D-teksturering og skyggeleggingskonsepter og terminologi
  • Bruk av farger, teksturer og effekter på 3D-objekter
  • Opprette og administrere materialer og kart
  • Utpakking og redigering av UV-er

3D-lys og kameraer

  • Forstå 3D-lys og kamerakonsepter og terminologi
  • Setter opp scenen med lys og kameraer
  • Kontrollere og endre lys og kameraegenskaper og effekter
  • Legge til bakgrunn, tåke, atmosfære osv.

3D Animation

  • Forstå 3D-animasjonskonsepter og terminologi
  • Animere 3D-objekter og lage nøkkelrammer, kurver og baner
  • Redigering og finjustering av animasjonen
  • Legger til sekundær animasjon og dynamikk

3D-gjengivelse

  • Forstå 3D-gjengivelseskonsepter og terminologi
  • Gjengivelse av scenen og eksport av bildet eller videoen
  • Justering av gjengivelseskvalitet og ytelse
  • Legger til etterbehandlingseffekter

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende kunnskap om datagrafikk og 3D-modelleringskonsepter
  • Kjennskap til Windows operativsystem og filbehandling

Publikum

  • Grafiske designere
  • Kunstnere
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (4)

Relaterte kurs

Related Categories