Kursplan

Introduksjon

    Hvorfor nettanalyse? Adobe Analytics vs Google Analytics Oversikt over Adobe Analytics funksjoner og arkitektur

Komme i gang med Adobe Analytics

    Navigere i brukergrensesnittet Understanding Analysis Workspace, rapporter, dashboards, verktøy osv. Hvordan Adobe samler inn data fra besøkende på nettstedet

Arbeid med rapporter

    Bruke Report Builder Opprette en rapport for mobil, video, bane, besøksprofil, oppbevaring osv. Tolke en rapport

Arbeid med metrikk

    Forstå begrepene og beregningene Forstå konverterings- og trafikkvariabler

Administrere en kampanje

    Sette opp en kampanje Spore en kampanje Sett mål og varsler

Analysere nettstedets ytelse

    Forstå besøksatferd Besøksanskaffelse Besøksidentifikasjon Besøkendesegmentering Gjennomgå konverteringstrakter Måling av kanalytelse

Samarbeide med andre

    Lage et engasjerende dashbord Dele et dashbord Optimalisering av rapporter og visualiseringer for effektiv beslutningstaking

Integrering med Excel

    Bruke Report Builder til å flytte data

Feilsøking

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • En forståelse av webanalysekonsepter
  • Erfaring med Google Analytics er nyttig, men ikke nødvendig

Publikum

  • Analytikere
  • Markedsførere
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories