Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
- Hvorfor nettanalyse? Adobe Analytics vs Google Analytics Oversikt over Adobe Analytics funksjoner og arkitektur
Komme i gang med Adobe Analytics
- Navigere i brukergrensesnittet Understanding Analysis Workspace, rapporter, dashboards, verktøy osv. Hvordan Adobe samler inn data fra besøkende på nettstedet
Arbeid med rapporter
- Bruke Report Builder Opprette en rapport for mobil, video, bane, besøksprofil, oppbevaring osv. Tolke en rapport
Arbeid med metrikk
- Forstå begrepene og beregningene Forstå konverterings- og trafikkvariabler
Administrere en kampanje
- Sette opp en kampanje Spore en kampanje Sett mål og varsler
Analysere nettstedets ytelse
- Forstå besøksatferd Besøksanskaffelse Besøksidentifikasjon Besøkendesegmentering Gjennomgå konverteringstrakter Måling av kanalytelse
Samarbeide med andre
- Lage et engasjerende dashbord Dele et dashbord Optimalisering av rapporter og visualiseringer for effektiv beslutningstaking
Integrering med Excel
- Bruke Report Builder til å flytte data
Feilsøking
Oppsummering og konklusjon
Krav
- En forståelse av webanalysekonsepter
- Erfaring med Google Analytics er nyttig, men ikke nødvendig
Publikum
- Analytikere
- Markedsførere
14 timer
Testimonials (2)
the examples the trainer used in each subject which made it easier to understand
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Kurs - Adobe XD
forklare trinn for trinn, gjenta designstadier, foreslå snarveier
Agata
Kurs - DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)
Machine Translated