Kursplan

Introduksjon

    Oversikt over SOGo-funksjoner og konsepter Installasjon og konfigurasjon av SOGo Utforske SOGo-nettgrensesnittet og dets komponenter

Administrere Emails

    Sette opp e-postkontoer i SOGo Skrive, sende og motta e-poster Administrere mapper og organisere e-postmeldinger Filtre og regler for e-postautomatisering Samarbeidende e-postfunksjoner i et teammiljø

Administrere kalendere og kontakter

    Konfigurere og dele kalendere Planlegge avtaler og hendelser Administrere kontakter og adressebøker Synkronisere kalendere og kontakter med mobile enheter Integrasjon med populære e-postklienter

Andre SOGo-funksjoner og tilpasning

    Oppgavebehandling og gjøremålslister i SOGo Bruke SOGo ActiveSync-plugin for mobilsynkronisering Tilpasse SOGo-grensesnittet og merkevarebygging Administrere brukertillatelser og tilgangskontroller

Feilsøking

Sammendrag og neste trinn

Krav

    Grunnleggende kunnskap om nettverk

Publikum

    Systemadministratorer IT-fagfolk
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Related Categories