Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Innføring i CapCut for Bedrift
- Oversikt over CapCut og dets bedriftsanvendelser
- Nyeste video-markedsføringstrender og -strategier
- Forståelse av publikumsengasjement gjennom videoinnhold
CapCut Funksjoner og Bruksgr grenseflate
- Navigering i CapCut’s brukergrensesnitt og redigeringsverktøy
- Import av media og organisering av prosjektfiler
- Utfordring av CapCut-skabler for merkevarebranding
Videre Redigeringsgrunnleggende i CapCut
- Klipp, trim og ranger videosekvenser
- Legg til overganger, overlappinger og teksteffekter
- Inkorporering av merkevareelementer: logoer, fargeskjemaer og skrifttyper
Forbedring av Videoinnhold for Merkevarebranding
- Bruk av AI-verktøy og effekter for profesjonelle redigeringer
- Opprettelse av engasjerende bevegelsesgrafikk og animasjoner
- Forbedring av videoer med musikk, lydeffekter og stemmenerfaringer
Optimalisering av videoer for sosiale medier og annonser
- Best praksis for Instagram, TikTok, YouTube og LinkedIn-videoer
- Justering av videoformater og aspektforhold
- SEO og undertekster for økt rækkevidde og engasjement
Avanserte Video-markedsføringsstrategier
- Fortellingersteknikker for merkevaremeddelelser
- Opprettelse av produktviste videoer og framselgerannonser
- Utbytting av brukergenerert innhold og samarbeid med innflytelsespersoner
Analyse av Ytelse og ROI
- Sporing av videometrikker og publikumsengasjement
- Bruk av A/B-testing for videoeffektivitet
- Iterasjon og forbedring av innhold basert på analyser
Sammendrag og neste steg
- Viktigste inntak fra kurset
- Ressurser for videre læring
- Q&A og avslutningsord
Krav
- Forståelse av digitale markedsføringskonsepter
- Erfaring med sosiale medieplattformer og innholdsopprettelse
- Grunnleggende kjennskap til videoediteringsverktøy
Målgruppe
- Markedsføringslag
- Merkevareledere
- Innholdsskaper og sosial medieforvaltere
14 timer