Kursplan

Introduksjon

    Hvorfor er det viktig å etablere bedriftsverdier?

Definere typer verdier i organisasjonen

    Å vite forskjellen mellom verdier og atferdsstandarder Hvorfor trenger bedrifter en identitet?

Oversikt over bedriftskultur og kjerneverdier

    Forstå hvordan verdier påvirker enkeltmennesker. Å erkjenne effekten av verdier på medarbeidere og klienter

Klientlidenskap: Å oppnå Goals med engasjert kundebehandling

    Lytte til kunder og sette forventninger

Integritet: Opptre med ærlighet og respekt for andre

    Gjør ditt beste mens du er sannferdig

Gjør det enkelt: Å kjenne og bruke verdien av tidsbesparende

    Holde arbeidet enkelt kontra å holde det enkelt Å komme med ukompliserte innovasjoner

Own It: Erkjenner ansvar for handlinger og beslutninger

    Ta ansvar for arbeidet ditt og håndtere feil

Få det til å telle: Utnytt kompetansen din for langsiktig effekt

    Være proaktiv og praktisere tidsstyring

Omfavn endring: Tilpasning til forskjeller mens du tar i bruk innovasjoner

    Overvinne tilbakeslag og gå ut av komfortsoner Implementere teknikker for motstandskraft på arbeidsplassen

Voks sammen: Sett pris på mangfoldet på arbeidsplassen og skape positivitet

    Delta i teamarbeid og teambyggingsaktiviteter Løse problemer og ta utfordringer som et team

Å gjøre Company Values mer enn bare verdier

    Gjennomføring av kjerneverdier i det daglige arbeidet

Utforske muligheter for vekst utenfor Company Values

Oppsummering og konklusjon

Krav

Forutsetninger

  • Ingen forkunnskaper er nødvendig for dette kurset

Publikum

  • Nye ansatte
  • Arbeidsplasslag
  4 timer

Antall deltakere


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (5)

Relaterte kurs

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 timer

Related Categories