Kursplan
Introduksjon
- Hvorfor er det viktig å etablere bedriftsverdier?
Definere typer verdier i organisasjonen
- Å vite forskjellen mellom verdier og atferdsstandarder Hvorfor trenger bedrifter en identitet?
Oversikt over bedriftskultur og kjerneverdier
- Forstå hvordan verdier påvirker enkeltmennesker. Å erkjenne effekten av verdier på medarbeidere og klienter
Klientlidenskap: Å oppnå Goals med engasjert kundebehandling
- Lytte til kunder og sette forventninger
Integritet: Opptre med ærlighet og respekt for andre
- Gjør ditt beste mens du er sannferdig
Gjør det enkelt: Å kjenne og bruke verdien av tidsbesparende
- Holde arbeidet enkelt kontra å holde det enkelt Å komme med ukompliserte innovasjoner
Own It: Erkjenner ansvar for handlinger og beslutninger
- Ta ansvar for arbeidet ditt og håndtere feil
Få det til å telle: Utnytt kompetansen din for langsiktig effekt
- Være proaktiv og praktisere tidsstyring
Omfavn endring: Tilpasning til forskjeller mens du tar i bruk innovasjoner
- Overvinne tilbakeslag og gå ut av komfortsoner Implementere teknikker for motstandskraft på arbeidsplassen
Voks sammen: Sett pris på mangfoldet på arbeidsplassen og skape positivitet
- Delta i teamarbeid og teambyggingsaktiviteter Løse problemer og ta utfordringer som et team
Å gjøre Company Values mer enn bare verdier
- Gjennomføring av kjerneverdier i det daglige arbeidet
Utforske muligheter for vekst utenfor Company Values
Oppsummering og konklusjon
Krav
Forutsetninger
- Ingen forkunnskaper er nødvendig for dette kurset
Publikum
- Nye ansatte
- Arbeidsplasslag
Testimonials (5)
Vertens åpenhet, humor, tilnærming og kunnskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en nyttig erfaring både fra et profesjonelt og personal synspunkt. Treneren var svært kunnskapsrik og ga oss viktig informasjon til bruk på arbeidsplassen, men også i privatlivet. Jeg var i stand til å reflektere over mine egne karaktertrekk og de til menneskene rundt meg og gjennom dem, dra nytte av eller forbedre meg selv. Stressmestringsøvelsene var enkle og nyttige å bruke.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutere emner ved å bruke spesifikke eksempler relatert til selskapet vårt
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated