Kursplan

Introduksjon

ServiceNow med et blikk

    Programvare-som-et-produkt ServiceNow stabel Tabeller og poster

Forberede utviklingsmiljøet

    Sette opp et MID-serversystem

Grunnleggende om lister, skjemaer og brukergrensesnitt

    Arbeide med filtre og søk Endre lister og skjemaer

Tilpasninger, tabeller og felt

    Undersøke UI-policyer og UI-handlinger Forstå forretningsregler, skript og datapolicyer Lage et flytskjema Bruke tabeller Arbeide med felt og felttyper Opprette og slette tabeller Opprette en applikasjon

Brukeradministrasjon

    Opprette og endre brukere, grupper og roller Konfigurere LDAP og SSO-integrasjon Etterligne brukere

Konfigurasjoner i ServiceNow

    Skripting i ServiceNow Konfigurere UI-policyer, UI-handling, klientskript og forretningspolicyer Opprette og utløse hendelser Opprette og utløse e-postvarsler Kontrollere tilgang med ACLer Opprette en SLA Opprette en arbeidsflyt

Systemadministrasjon

    Opprette og endre dashbord Opprette og rapportere rapporter Arbeide med kataloger Feilsøkingsmetoder

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • En forståelse av ITIL-prinsipper

Publikum

  • Systemadministratorer
 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (3)

Relaterte kurs

Related Categories