Kursplan
Introduksjon
Forstå RPA
- Forskjellen mellom RPA og tradisjonell automatisering Automatisering av ende-til-ende prosesser med RPA Konsekvenser av RPA på arbeidsstyrken og ansattes moral
Fordeler med RPA
- Akselerasjon av arbeidsavslutning Kontinuerlig tilgjengelighet Nøyaktighet og etterlevelse Kostnadsreduksjon
Casestudie
- RPA i bank: Automatisering av lånebehandlingsoppgaver
RPA-verktøy og leverandører
- NICE, Blue Prism, UIPath, OpenSpan, etc.
Utvikle en RPA-strategi
- Finne de mest feilutsatte, tidkrevende kontoroppgavene Definere omfanget av RPA-initiativet Beregne ROI Impact-analysen
Ulike tilnærminger til RPA
- Uovervåket vs deltatt intervensjon Desktop Automation Desktop Analytics
Kasusstudie
- RPA i helsevesenet
Oversikt over NICE funksjoner og muligheter
- Naturlig språkbehandlingsmotor Avanserte OCR-funksjoner (gjenkjenning av 200 forskjellige språk) Avansert analyse av strukturerte og ustrukturerte data
Hands-on med NICE Robotic Automation
- Kontooppsett og lisensiering Oppsett og konfigurasjon
Automatisering av rutinemessig skrivebord Activitier (front-end)
- Starter applikasjoner automatisk Styre musen Fylle ut skjemaer og maler Kopier/lim inn
Automatisering av rutinemessig back-office Activities
- Utføre beregninger Behandle et krav Behandle skannede dokumenter Mersalg av produkter og tjenester
Integrering av NICE med eksisterende systemer
- CRM-faktureringssystem Citrix-applikasjoner Tilpassede applikasjoner
Administrerer NICE
- Overvåke og administrere oppgavekøer og prosessutførelse Generere rapporter om systemytelse
Kasusstudie
- RPA i forsikringssektoren
Skalering NICE
- Estimere tilgjengelighet av ressursbehov Legge til roboter i rushtiden
Feilsøking NICE
- Feilsøking av systemet Starter robotklienten på nytt ved feil
Evaluering av resultatene
- Vurdere effektivitetsgevinster Vurdere den menneskelige påvirkningen
Utvider NICE
- SDK med åpen kildekode
Utviklingen innen robotprosessautomatisering
- Kognitiv robotautomatisering
Sluttkommentarer
- Fremtiden til den "virtuelle arbeidsstyrken"
Krav
- Generell forståelse av forretningsprosesser og kontorarbeidsflyter.
- Noe teknisk bakgrunn.
- Å forstå programmeringskonsepter er nyttig, men ikke nødvendig.
Publikum
- Business Analytikere
- Business Prosessfagfolk
- Ingeniører
Testimonials (6)
Veldig fin tilnærming til temaet og basert på praktiske eksempler
Tomasz - Biuro Rachunkowe Magda Sp. z o.o.
Kurs - Automate Windows Desktop Applications with AutoIt
Machine Translated
The training on UiPath StudioX
Rahmad Julkifli Mohd Ali - CIMA SE Asia Sdn Bhd
Kurs - RPA: Implementing Robotic Process Automation
It was well structured and easy to folow.
Ralf Gallo - BTC IT Services GmbH
Kurs - Blue Prism: Creating Your Robotic Workforce
The trainer's delivery style and demonstration of knowledge
Shamsideen Olawale SANNI - ITwize Technology Limited
Kurs - Advanced UiPath
The thoughts about the business case and benefits
Belinda Martinez - DHL
Kurs - UiPath for Business Analysts
Temaer tilpasset våre behov, interessante tips, praktiske øvelser, kunnskap om instruktøren.
Anna - Ultimo S.A.
Kurs - Introduction to UiPath RPA - Three Day Workshop
Machine Translated