Kursplan

Introduksjon

Forstå RPA

    Forskjellen mellom RPA og tradisjonell automatisering Automatisering av ende-til-ende prosesser med RPA Konsekvenser av RPA på arbeidsstyrken og ansattes moral

Fordeler med RPA

    Akselerasjon av arbeidsavslutning Kontinuerlig tilgjengelighet Nøyaktighet og etterlevelse Kostnadsreduksjon

Casestudie

    RPA i bank: Automatisering av lånebehandlingsoppgaver

RPA-verktøy og leverandører

    NICE, Blue Prism, UIPath, OpenSpan, etc.

Utvikle en RPA-strategi

    Finne de mest feilutsatte, tidkrevende kontoroppgavene Definere omfanget av RPA-initiativet Beregne ROI Impact-analysen

Ulike tilnærminger til RPA

    Uovervåket vs deltatt intervensjon Desktop Automation Desktop Analytics

Kasusstudie

    RPA i helsevesenet

Oversikt over NICE funksjoner og muligheter

    Naturlig språkbehandlingsmotor Avanserte OCR-funksjoner (gjenkjenning av 200 forskjellige språk) Avansert analyse av strukturerte og ustrukturerte data

Hands-on med NICE Robotic Automation

    Kontooppsett og lisensiering Oppsett og konfigurasjon

Automatisering av rutinemessig skrivebord Activitier (front-end)

    Starter applikasjoner automatisk Styre musen Fylle ut skjemaer og maler Kopier/lim inn

Automatisering av rutinemessig back-office Activities

    Utføre beregninger Behandle et krav Behandle skannede dokumenter Mersalg av produkter og tjenester

Integrering av NICE med eksisterende systemer

    CRM-faktureringssystem Citrix-applikasjoner Tilpassede applikasjoner

Administrerer NICE

    Overvåke og administrere oppgavekøer og prosessutførelse Generere rapporter om systemytelse

Kasusstudie

    RPA i forsikringssektoren

Skalering NICE

    Estimere tilgjengelighet av ressursbehov Legge til roboter i rushtiden

Feilsøking NICE

    Feilsøking av systemet Starter robotklienten på nytt ved feil

Evaluering av resultatene

    Vurdere effektivitetsgevinster Vurdere den menneskelige påvirkningen

Utvider NICE

    SDK med åpen kildekode

Utviklingen innen robotprosessautomatisering

    Kognitiv robotautomatisering

Sluttkommentarer

    Fremtiden til den "virtuelle arbeidsstyrken"

Krav

  • Generell forståelse av forretningsprosesser og kontorarbeidsflyter.
  • Noe teknisk bakgrunn.
  • Å forstå programmeringskonsepter er nyttig, men ikke nødvendig.

Publikum

  • Business Analytikere
  • Business Prosessfagfolk
  • Ingeniører
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (6)

Relaterte kurs

Related Categories