Kursplan

Introduksjon til Odoo

Oversikt over ODOO-funksjoner og arkitektur

    Odoo Community vs Odoo Enterprise Edition vs andre kommersielle CRM-systemer

Sette opp Odoo CRM (Customer Relationship Management)

    Forstå pipelines sporingsmuligheter og kundeemner Analysere ytelse

Administrere produksjonsoperasjoner i Odoo

    Innkjøp og varelager i Odoo

Administrere salg i Odoo

    Håndtering av tilbud, fakturaer og prissetting av salgssted

Regnskap i Odoo

    Kundefordringer og -gjeld Opprette og administrere bankkontoer Generere rapporter

Administrere brukere

    Tilordne medarbeiderroller (ledere, ansatte, salgsteam osv.) Integrering Odoo med eksisterende HR-applikasjoner

Sette opp en e-handelsbutikk i Odoo

    Administrere en produktlinje Behandle betalinger på nettet Designe et nettsted i Odoo

Feilsøking

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Business ledererfaring

Publikum

  • Business ledere
  • Sluttbrukere av CRM-programvare
  7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (1)

Relaterte kurs

Related Categories