Kursplan

Konsept

    Verdien av forbedring Forbedring og ledelse Forbedring og total kvalitetskontroll (TQC) Forbedrings- og forslagssystem Forbedring og konkurranse Prosessorientert ledelse og resultatorientert ledelse

Sammenligning mellom øst og vest

    Forbedring og innovasjon Forbedring og måling

Forbedring fra omfattende kvalitetskontroll

    Kvalitetskontroll – Håndtering av folks kvalitetskontrollmetoder: Japan vs. Vesten Overholdelse av PDCA-syklusen Grassroot Improvement

Praktisk kamp

    Lederledet forbedring Forbedring av fasiliteter Teamledet forbedring Individuelt ledet forbedring

Ledelse

    Tverrfunksjonell styring Implementering av retningslinjer Kvalitetsimplementering Omfattende produksjonsvedlikehold

Problemløsningsmetoder

    Problemer i ledelse Kaizen aktiviteter og industrielle relasjoner Arbeid og ledelse: Fiender eller allierte Toppledelsens engasjement

Endre bedriftskultur

    Kunder: Den ultimate dommeren for kvalitet Leverandørforhold som endrer bedriftskultur: Utfordringer Vesten står overfor.

saksanalyse

 

 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Kanban Management Professional 1

14 timer

The Kanban Method (TKP)

7 timer

Related Categories