Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Konsept
- Verdien av forbedring Forbedring og ledelse Forbedring og total kvalitetskontroll (TQC) Forbedrings- og forslagssystem Forbedring og konkurranse Prosessorientert ledelse og resultatorientert ledelse
Sammenligning mellom øst og vest
- Forbedring og innovasjon Forbedring og måling
Forbedring fra omfattende kvalitetskontroll
- Kvalitetskontroll – Håndtering av folks kvalitetskontrollmetoder: Japan vs. Vesten Overholdelse av PDCA-syklusen Grassroot Improvement
Praktisk kamp
- Lederledet forbedring Forbedring av fasiliteter Teamledet forbedring Individuelt ledet forbedring
Ledelse
- Tverrfunksjonell styring Implementering av retningslinjer Kvalitetsimplementering Omfattende produksjonsvedlikehold
Problemløsningsmetoder
- Problemer i ledelse Kaizen aktiviteter og industrielle relasjoner Arbeid og ledelse: Fiender eller allierte Toppledelsens engasjement
Endre bedriftskultur
- Kunder: Den ultimate dommeren for kvalitet Leverandørforhold som endrer bedriftskultur: Utfordringer Vesten står overfor.
saksanalyse
7 timer
Testimonials (2)
Vedlikehold og forbedring
Kunsang chomphel - Tsubaki of Canada Limited
Kurs - KAIZEN
Machine Translated
Å forbedre seg selv og selskapet
Hardy - Tsubaki of Canada Limited
Kurs - KAIZEN
Machine Translated