Kursplan
Introduksjon
Oversikt over Figma funksjoner
Hva er User Experience Design?
Oversikt over designprosessen
Komme i gang med Figma
Navigere i Figma brukergrensesnitt
Designe en nettapplikasjon
Arbeide med brukergrensesnitt Element og innhold
Å gjøre et design responsivt
Eksport av designet
Gjenbruk av design Elements
Opprette et porteføljeprosjekt
Samarbeide med teammedlemmer
Håndtering av krav
Jobber med utviklere
Beste praksis for å levere et polert design
Feilsøking
Oppsummering og konklusjon
Krav
- En generell forståelse av konsepter for applikasjonsutvikling.
Publikum
- Designere
- UI/UX-fagfolk
- Programvareutviklere
Testimonials (3)
Apolinary forklarte ikke bare prosessene, han forklarte årsaken til prosessene fra personal erfaringer.
Gavin - SimplyIOA
Kurs - User Experience Design with Figma
Machine Translated
Maggie covered a lot of topics and had excellent demos for different topic areas. It was a lot of information in one training day but it felt appropriate for our team. Her experience and knowledge of Figma was on point for this fast paced session.
Wendee - EBSCO
Kurs - User Experience Design with Figma
The labs are important. If it's just a lecture, you might not really be applying what you learned.