Kursplan

1. Introduksjon

    Etabler Goaler og nåværende tilstand Goal DevOps

2. Hva er DevOps?

    Bakgrunn og historie Symptomer og problemer i dagens miljø IT Core Chronic Conflict DevOps Roller DevOps Definerte kjernekonsepter

3. Ball Point Game

4. Hvorfor gjøre DevOps?

    Driving Factors Amazon's Process: A Case Study State of DevOps Report Manufacturing and DevOps

5. DevOps at Microsoft – en casestudie

    Dark lanserer funksjonsflagg som er smidige til DevOps forgreningsteams live nettstedkultur

6. Hvordan fungerer DevOps

    Kontinuerlig integrasjon Kontinuerlig distribusjon Kontinuerlig levering Kontinuerlig testing Kontinuerlig overvåking Automatisering Kanban End-to-End

7. Kultur og DevOps

    Mennesker og tillit Resilience Engasjement er nøkkelen Endre beregningene! Lov om motivasjon Nøkler til vellykket DevOps kultur

9. Verktøytid

    Bygg automatisering Test Automation Deployment Automation Git
Miljøtilsyn
  • Automatisert tilbakemelding og overvåking
  • 10. DevOps Vurdering
  • 12. Sammendrag og neste trinn

    Øvelser i klassen:

    Individuelle og lagmål – Identifisere aktuelle problemer og mål The Ball Point Game – Kreativt lagspill for å lære om prosessoptimalisering The Penny Game – se hvordan Kanban og batchstørrelser påvirker levering DISC Assessment – personality/kulturøvelse DevOps Assessment – Where Are Vi?

    Krav

    Deltakerne bør være kjent med typiske utfordringer ved levering av programvare laget ved hjelp av teknologier basert på Java Plattform.

     21 timer

    Antall deltakere



    Price per participant

    Testimonials (3)

    Relaterte kurs

    Related Categories