Kursplan
Introduksjon til dataanalyse for Marketing
Viktigheten av dataanalyse i Marketing strategier
Installere og konfigurere verktøy for datadrevet Marketing
- Tableau Google Analytics Zarget Instapage Autopilot Radius TapClicks
Bruke Tableau for å se og forstå data for markedsføring
- Sosial analyse Web Analytics Kundedata
Måle effekten av dine Marketing kampanjer med Google Analytics
Designe og implementere Marketing strategitester ved bruk av Zarget
Optimalisering av Marketing forbruk og taktikk for å forbedre resultatene ved å bruke Instapage
Segmentere ditt Marketing publikum ved hjelp av autopilot
Forbedre responsrater gjennom prediktiv modellering med Radius
Implementere datahistoriefortelling ved hjelp av TapClicks
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ingen programmeringserfaring kreves
- Avansert datakunnskap
Testimonials (5)
Dużo cierpliwości
Mateusz - WestWind Energy Polska Sp. z o.o.
Kurs - ArcGIS for Spatial Analysis
Treneren tilpasset materialene og innholdet til det han mente ville være best for oss og han lyktes. Kvaliteten på opplæringen var utmerket.
Jorge Sanchez Hernandez - CSMART - Carnival
Kurs - QGIS for Geographic Information System
Machine Translated
I genuinely enjoyed the lots of labs and practices.
Vivian Feng - Destination Canada
Kurs - Data Analysis with SQL, Python and Spotfire
Profesjonell og veldig praktisk, nyttig i det daglige arbeidet
Jozefin Rékasi - SC Automobile Dacia SA
Kurs - Advanced Data Analysis with TIBCO Spotfire
Machine Translated
Den dekket områdene jeg sa jeg var interessert i før kurset: datarelasjoner, bruk av python-skript. Tilkobling til databaser vil bli dekket i den avanserte modulen.
Cristian Tudose - SC Automobile Dacia SA
Kurs - Introduction to Spotfire
Machine Translated