Kursplan

Hva er Communication

    Communication stiler Communication flyt Innramming av samtaler Ikke-verbal kommunikasjon Definisjoner og prinsipper Skriftlig kommunikasjon Telefonferdigheter

Øvelse/Kasusstudie

Forståelse Communication

    Hva gjør en vellykket kommunikator Egenskapene til en vellykket kommunikator Definere overtalelse og innflytelse Selvtillit, selvtillit og selvhevdelse Push and pull-stiler Innramming av kommunikasjon

Øvelse/Kasusstudie

Communication Stil

    Velg mellom en rekke kommunikasjonsstiler avhengig av situasjonen Lær å svare, i stedet for å reagere Åpne, ledende og lukkede spørsmål Traktteknikken Forstå verdier Spørreteknikker for å forstå verdier og bygge relasjoner

Øvelse/Kasusstudie

Overvinne motstand

    Hva forårsaker motstand Hvordan håndtere motstand En praktisk veiledning med seks trinn Håndtere konflikt Håndtere vanskelige situasjoner uten følelser Presentere saken din med innvirkning, ta hensyn til andres verdier

Øvelse/Kasusstudie

Dårlig Communication

    Eksempler og hvorfor skjer dette så ofte The Ladder of Inference Top down, Bottom up eller 360 grader Samarbeid kontra diktatorisk Velge den beste stilen og forstå hva som gjør dette til det "beste"

Øvelse/Kasusstudie

Sette alt sammen

    Tilbakemelding Spørsmål og lytting Stille kraftige spørsmål Få frem nøkkelbudskapet Komme med effektive forespørsler Løfter – velsignelse eller forbannelse? Hvordan forbedre kommunikasjonsevnen fremover

Øvelse/Kasusstudie

Overtalelsens kunst og dyktighet

Forstå overtalelse

    Hva gjør en vellykket overbeviser? Egenskapene til en vellykket overbeviser Påvirkning og overtalelse, ikke manipulasjon Definere overtalelse og innflytelse Prinsipper for effektiv påvirkning av selvtillit, selvtillit og Assertiveness Hva mener vi med push og pull-stiler for overtalelse Overtalelsens psykologi – det grunnleggende

Eksempel/øvelse

Forbereder seg på å overtale

    Bygge tillit "Mocking Bird"-teori Ikke-verbal kommunikasjon Bygge tillit og rapport Finne ut hva andre ønsker eller trenger - lytte og stille spørsmål Persepsjon - hvordan du oppfatter situasjoner og hvordan andre kan oppfatte deg

Eksempel/øvelse

Utforsk hva andre vil ha

    Sette klare mål for omfanget av salg du ønsker å ta fatt på Effektive spørreteknikker Realiser verdiene og motivasjonene til andre Finpne dine lytteferdigheter og overvinn barrierer for aktiv lytting Identifiseringen av individuelle 'filtre' og hvordan du kan overvinne disse Kraften til positiv tanke – forbereder overtalelsesdiskusjonen

Eksempel/øvelse

Communication Stil

    Velg mellom en rekke kommunikasjonsstiler avhengig av situasjonen Lær å svare, i stedet for å reagere Åpne, ledende og lukkede spørsmål. Traktspørreteknikken. Forstå verdier og hvordan man kan overtale rundt disse spørreteknikkene for å forstå verdier og bygge relasjoner

Eksempel/øvelse

Overvinn motstand

    Velg ett av de seks selvhevdelsesnivåene, uten å gå på akkord med andres verdier. Bruk en praktisk 6-trinns påvirkningsmodell Bruk FAB for å matche behovene samlet inn fra kundene Håndtere konflikter – håndtere vanskelige situasjoner uten følelser Presentere saken din med innflytelse, ta verdiene hensyn til andre

Eksempel/øvelse

Fortell saken din overbevisende

    Presentere på riktig stadium. Vedta strategier som fungerer for deg. Si din sak på en selvsikker og overbevisende måte. Å kjenne publikum Samle innholdet 10/80/10-regelen for å strukturere presentasjonen Holde en presentasjon

Eksempel/øvelse

Håndtering av innsigelser

    Identifisere ofte møter innvendinger. Foretaket til innsigelser. Utvikle passende svar.

Eksempel/øvelse

Forhandlingsferdigheter for Finance profesjonelle

Introduksjoner

    Forhandlingsprosessen Mål i forhandlinger Communication Den effektive forhandlerens ferdigheter Vurdere informasjon Etablere parametrene Hva er "vinn-vinn"-resultatet

Kasusstudie/diskusjonspunkt

«Interessene»

    Interesser Forskjellen mellom posisjoner og interesser Identifisere og prioritere dine interesser Vanlige feil ved håndtering av interesser Når er forhandlinger en god idé? Elementene i en effektiv forhandling

Kasusstudie/diskusjonspunkt

"Alternativer"

    Generere og evaluere mulige alternativer Identifisere det ideelle resultatet Vanlige feil ved generering av alternativer

Kasusstudie/diskusjonspunkt

Forstå forhandlingsresultater

    Vurder alternativene Hvor tror du det vil ende Er det en "seier" eller ville et kompromiss være bedre Sette klare mål Være forberedt på å tape når det gir mening

Kasusstudie/diskusjonspunkt

Forhandlingsprosessen

    Komme med forslag og gi og motta innrømmelser Bryte vranglås Å bli enige om et middel Forstå forhandlerens rolle Sentrale stadier i prosessen Gi informasjon Lese signaler Lage en plan. Gjennomgå forutsetninger Arbeide gjennom møte-/diskusjonsprosessen Sondering for å utvikle forståelse Å komme til enighet

Kasusstudie/diskusjonspunkt

Utfordringer

    Ulike typer mennesker Atferdsmessige tilnærminger og kroppsspråk Dødlåser, stillstander og innrømmelser Triks, feller og taktikker Når og hvor du skal forhandle – Electronic Media er ikke ideelle

Live praksis

    Simuleringer Debrief

Presentation Skills for finanseksperter

Det essensielle - Presentatøren - deg

    Utføre de "essensielle kontrollene" Presentere det "riktige" bildet Bruke ordene, tonen og kroppsspråket Arbeide med stemmens kvaliteter Å anerkjenne og overvinne nerver Bruke avspenningsteknikker Bruke manerer og gester for å øke effekten Egenskapene til en vellykket presentatør

Eksempel/øvelse

Det essensielle – Materialet – Hva skal du Go si

    Utføre en behovsanalyse Skrive den grunnleggende disposisjonen Forske, skrive og redigere Etablere et klart formål Bruke vellykkede informasjonsinnhentingsteknikker Velge den beste ruten gjennom materialet Identifisere nøkkelpunktene Skape sterke åpninger og avslutninger Kjenne til fordeler og ulemper med forskjellige visuelle hjelpemidler Gjør det stort , dristig og strålende

Eksempel/øvelse

Det essensielle – Publikum – Hvem vil du si det til

    Å kjenne publikum for å utvikle presentasjoner som appellerer Bygge relasjoner Få og holde dem på din side Arbeide med spørsmål Håndtere vanskelige mennesker Forstå gruppedynamikk

Eksempel/øvelse

Neste trinn - Leveringsmetoder

    Grunnleggende metoder Avanserte metoder Grunnleggende kriterier å vurdere Velg mellom en rekke kommunikasjonsstiler avhengig av situasjonen Lytte og høre: De er ikke det samme Stille spørsmål Kommunisere med kraft

Eksempel/øvelse

Neste trinn – Communication Ferdigheter

    Hva mener vi med Communication Forberede mentalt Fysiske avspenningsteknikker Fremstå selvsikker foran mengden Ikke-verbalt Communication Ferdigheter Kroppsspråk Signalene du sender til andre Det er ikke HVA du sier, det er HVORDAN du sier det Presentere saken din med innvirkning,

Eksempel/øvelse

Å perfeksjonere ferdighetene dine

    Få dem til å le litt Still dem et spørsmål Oppmuntrende diskusjon Håndtere spørsmål Lage fantastiske flip-overs Lage overbevisende PowerPoint presentasjoner WOW ditt publikum livlige videoer og fantastisk lyd

Eksempel/øvelse

Hva er mekling

    Lærebokdefinisjon Mekling i praksis Good og dårlig mekling En SWOT-analyse Målene med mekling Å nå et kompromiss WinWin – er dette alltid mulig Å tette gapet mellom unngåelse og formell handling

Øvelse/Kasusstudie

Forstå megling

    Prinsippene for mekling Hva kan den oppnå. Når er det hensiktsmessig Er det noen gang en tid da mekling er upassende Å ha en strategisk tilnærming Alternativ praksis for konfliktløsning HR-politikk: hjelp eller hindring i konfliktsituasjoner

Øvelse/Kasusstudie

Forberedelse til mekling

    Essensielle ferdigheter. Kritiske diskusjoner Forstå hvorfor folk oppfører seg som de gjør i konflikt Hva er problemene Er det et kompromiss Minst verste utfall BATNA/WATNA Stille inn parametrene

Øvelse/Kasusstudie

Mekling

    Strukturere prosessen Skape et "tryggt" miljø Bygge relasjoner og tillit Opprettholde upartiskhet Bistå med vinn-vinn Håndtere destruktiv konflikt Håndtere fastlåst engasjement Engasjere motstandsdyktige mennesker på en konstruktiv måte Lukke meklingen Bekrefte resultatet Velge alternativer Følge opp og vurdere mekanismer

Øvelse/Kasusstudie

  35 timer
 

Antall deltakere


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (5)

Relaterte kurs

Customer Care Strategy

  21 timer

Related Categories