Kursplan
Grunnleggende om kundebehandling
- Påvirkning av en fornøyd kunde Verdien av en kunde Kundens forventninger
Communication Grunnleggende
- Kommunikasjonsprosessen Communication utfordrer å kommunisere eksepsjonell service
Håndtering av kundeoppfatninger
- Persepsjon er virkelighet Skape positive oppfatninger Unngå negative oppfatninger Ta ansvar
Svar ansikt til ansikt og på telefon
- Lytte effektivt Stille spørsmål Tolke informasjon Tilbyr en løsning
Håndtere ulike kundetyper
- Platinaregelen Selvsikkere kunder Sinte kunder Pratsomme kunder
Skrive effektive Emailer og bokstaver
- Vurdere skrivestilen din KISS (Keep It Simple, Sweetheart) strategi Bruke aktiv stemme Åpnings- og avslutningssetninger
Krav
Hvem bør delta
- Ledere
- Veiledere
- Lagledere
- Behandlere og ledere for kontaktsentre/kundetjenester
- Nye leietakere
- Forkunnskaper om Customer Support Center er en fordel, men ikke nødvendig
Testimonials (5)
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Kurs - Assertiveness
Treningen ble skreddersydd etter mine behov
Patricia - Embraer
Kurs - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Øvelsene var veldig morsomme
Jakub - AXA XL
Kurs - Business Communication Skills
Machine Translated
it was a very good training based on experience
raymond maas - Rhosonics
Kurs - Chief Technology Officer (CTO) Fundamentals
Treneren er vennlig og kunnskapsrik om emnet. Treneren er profesjonell.
Johannes Grobler - Frederick Farms Ltd
Kurs - Management and Team Development
Machine Translated