Kursplan
1. SOSIAL PROTOKOLL
- Gjøre introduksjoner med selvtillit og balanse Hilsener og håndtrykk Hvordan være en god vert og god gjest Business Kort Punktlighet
2. SPISEETIKTT
- Serviettetikett Teknikker for å håndtere "vanskelig mat" Definere kleskode Expressing takknemlighet etter måltidet Samtale Gjester og matpreferanser
3. 90 MINUTTER INTERAKTIVT
- Spiseetikett med sosiale ferdigheter, bordskikk og møte med nye mennesker.
Krav
HVEM BØR MØTE
Dette kurset tar sikte på å gi de som ønsker å gå inn i det internasjonale forretningsmarkedet til å drive forretninger.
- Eksportsjef
- Ledere for internasjonal handel
- Profesjonell konvertering
- Administrativ leder
- Nyutdannede
- Bedriftsrepresentanter
- Ny leietaker
- Business Eier
Testimonials (5)
Vertens åpenhet, humor, tilnærming og kunnskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en nyttig erfaring både fra et profesjonelt og personal synspunkt. Treneren var svært kunnskapsrik og ga oss viktig informasjon til bruk på arbeidsplassen, men også i privatlivet. Jeg var i stand til å reflektere over mine egne karaktertrekk og de til menneskene rundt meg og gjennom dem, dra nytte av eller forbedre meg selv. Stressmestringsøvelsene var enkle og nyttige å bruke.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutere emner ved å bruke spesifikke eksempler relatert til selskapet vårt
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated